فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۴-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۰۱۳۴
انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۴-۰۱-۱۳۹۹

شهردار نیویورک: بحران کرونا وخیم‌تر خواهد شد

شهردار نیویورک: بحران کرونا وخیم‌تر خواهد شد

«بیل دی بلاسیو» شهردار شهر نیویورک با وخیم خواندن شیوع ویروس کرونا در این مرکز تجاری جهان هشدار داد که این تازه شروع بحران است و شرایط وخیم تر خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ دی بلاسیو در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت: هم اکنون شهر نیویورک به کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا بدل گشته و تا این لحظه حدود پنج درصد از مبتلایان به این ویروس در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.

شهردار شهر نیویورک افزود: وضعیت دراین هفته «بد» و در روزها و هفته های بعد وخیم ترخواهد شد.

وی ادامه داد: بگذارید صادقانه این را به شهروندان نیویورکی و آمریکایی بگویم که این تازه آغاز (بحران) است و انتظار نمی رود این اپیدمی تا ماه آوریل و حتی ماه مه از میان برود.

دی بلاسیو در مورد کمک های مالی به سی ان ان گفت: ما اکنون وابسته به کمک های (مالی) واشنگتن هستیم، روزانه میلیاردها دلار درحال هزینه شدن است بدون آنکه پولی وارد شود، ما همچنان در بیمارستان ها و مراکز درمانی به مردم کمک می کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شهردار نیویورک
ارسال به دوستان
فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان