فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۲-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۱۳۶۵
انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۲-۰۱-۱۳۹۹

فرمانده انتظامی تهران: سیزده‌بدر ممنوع

فرمانده انتظامی تهران: سیزده‌بدر ممنوع

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پارک و بوستان‌های پایتخت در سیزده‌بدر تحت رصد و کنترل پلیس است، گفت: اجازه ورود و اتراق در حاشیه پارک‌ها و بوستان‌ها داده نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی، درباره تدابیر پلیس برای سیزده‌بدر گفت:در راستای حفظ سلامت مردم و اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی مسئولان بهداشتی تصمیم برآن شد حضور در پارک ها و مراکز تفرجگاهی ممنوع شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در روز ۱۳ فروردین امسال شدت بیشتری خواهد گرفت، گفت: حدود ۱۴۰۰ پارک کوچک و بزرگ در تهران داریم که بیش از ۱۰۰ مورد از این پارک‌ها عبارت از پارک‌های بزرگ و جنگلی هستند که امکان تردد خودرو در آن‌ها وجود دارد همچنین ۱۹۰ پارک و بوستان بزرگ داریم که از ساعت ۵ صبح روز ۱۳ فروردین همه پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود و از ورود افراد به مراکز جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنم که از حضور در مراکز و مجامع عمومی خودداری و رعایت کنند،گفت: همکاران ما برای امنیت مردم و برای اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در روز طبیعت از ۵ صبح تا ۲۴ در این مراکز حضور خواهند داشت و به اجرای ماموریت‌های محوله می‌پردازند.

رحیمی با تاکید بر اینکه روز ۱۳ فروردین حضور در پارک‌ها و حتی اتراق و حضور در حاشیه پارک‌ها هم ممنوع است و در این طرح موتور سیکلت سوارها و خودرو فرقی نخواهد داشت، اظهارکرد: کل پارک‌ها را بسته‌ایم و چنانچه کسی در حاشیه پارک‌ها توقف کند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود و در صورتی که به تذکر پلیس توجه نکند خودرویش توقیف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۵ صبح تا ۲۴ کل پارک‌ها کنترل و مراقبت خواهد شد و از توان پلیس ویژه، پلیس یگان امداد، پیشگیری، یگان خدمات شهرداری استفاده می‌شود،گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی پایتخت از ۸ فروردین کنترل می‌شود و اجرای این طرح را تا روزی که ابلاغ کنند، ادامه می‌دهیم و فقط کسانی می‌توانند به تهران وارد شوند که ساکن پایتخت باشند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در اجرای این طرح تاکنون به بیش از ۳۳۳ هزار خودرو تذکر داده و تعداد اندکی را هم برگردانده ایم، گفت: حدود ۳۰۰۰ هزار خودرو در اجرای این طرح جریمه شده‌اند.

رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۶ درصد ورودی و خروجی تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد که در سطح شهر تهران بالغ بر ۵۰ درصد کاهش تردد تاکنون داشته‌ایم، اظهارکرد: ایست بازرسی را به سه راه نعلبندان برده‌ایم و در آنجا کنترل‌ها انجام می‌شود.

برچسب ها: پلیس تهران
ارسال به دوستان
شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک