کد خبر ۷۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 02 May 2020
عروس ملکه در این شکایت گفته بود روزنامه با انتشار متن نامه خصوصی وی به پدرش، ضمن نقض حریم خصوصی و نقض مالکیت معنوی، باعث ایجاد اختلاف خانوادگی شده است.

شکایت عروس ملکه از یک روزنامه انگلیسی درباره نقض حریم خصوصی اش رد شد.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، دادگاه عالی در لندن با صدور حکمی روزنامه "میل ان ساندی" ( The Mail on Sunday) را از شکایت "مگان مارکل" (دوشس ساسکس) عروس ملکه انگلیس و سه اتهام از جمله نقض حریم خصوصی اش تبرئه کرد.

دادگاه گفته است که روزنامه به صورتی رفتار نکرده که مخالف امانتداری باشد.

 عروس ملکه انگلیس

مگان همسر شاهزاده هری (نوه ملکه الیزابت ملکه بریتانیا) با شکایت از انتشارات " آسوشیتد نیوز پرس" ناشر روزنامه "میل اون ساندی" اعلام کرده بود این روزنامه بخش هایی از نامه خصوصی مگان به پدرش (توماس مارکل) را منتشر کرده است.

در جلسات دادگاه، وکیل روزنامه گفت که باید اتهامات علیه روزنامه درباره عدم امانت داری، ایجاد اختلاف خانوادگی و اجرای نقشه هدف قراردادن مارکل از طریق انتشار مطالب توهین آمیز و دروغ، رد شوند.

قاضی مارک واربی در حکم صادره به نفع روزنامه نوشت: رد همه سه اتهام را تایید می کنم.

هری و مگان در هفته گذشته اعلام کردند که هیچ تعامل و ارتباطی با 4 روزنامه بزرگ بریتانیا نخواهد داشت. از جمله این روزنامه ها، دیلی میل بود. هری و مگان روزنامه دیلی میل را متهم کرده اند که درباره آنها پوشش رسانه ای اشتباه و هجومی داشته است.

روزنامه میل ان ساندی در فوریه 2019 مقالاتی را درباره اختلافات میان مگان و پدرش منتشر کرد.

وکلای مگان گفته اند که انتشار این نامه که او آن را در آگوست 2018 نوشت سوء استفاده از اطلاعات شخصی و نقض حقوق مالکیت است و خواستار دریافت غرامت شده بودند.

 شکایت عروس ملکه از روزنامه انگلیسی

بیشتر بخوانید:

اتفاقی تاریخی؛ جدایی پرنس هری و مگان مارکل از خانواده سلطنتی بریتانیا

20 قانون عجیب و غریب خانواده سلطنتی بریتانیا

سفر عروس ملکه به پاکستان (+عکس)/ توجه رسانه ها به شلوارپوشی کیت مدیلتون

ارسال به تلگرام
برچسب ها: مارکل , انگلیس
ارسال به دوستان
پربازدید ها
تورهای لحظه آخری
علم و فناوری