فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۶۴۵۸
انتشار: ۲۰:۲۳ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۹

عراق: واردات گاز از ایران ادامه خواهد داشت

عراق: واردات گاز از ایران ادامه خواهد داشت

وزیر برق عراق در سخنرانی اعلام کرد وارد کردن انرژی از ایران به این کشور تداوم خواهد داشت.

به گزارش میزان؛ لوی الخطیب در یکی از سخنرانی‌های خود ضمن اشاره به مشکلاتی که عراق در صنعت برق دارد، گفت: عراق به برنامه‌ریزی خود برای واردات برق از اردن و همچنین اتصال به شبکه برق کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و نیز واردات گاز از ایران در آینده نزدیک ادامه می‌دهد. ما با طرف اردنی درباره قرارداد واردات برق مذاکره کردیم، اما این امر به ۲۴ ماه زمان نیاز دارد که میزان آن تا حد زیادی با واردات برق ایران مساوی است.

لوی الخطیب با اشاره به قرارداد واردات برق از کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس خاطرنشان کرد: بهای برق وارداتی از این کشور‌ها به میزان ۱۵ درصد از بهای برق ایران پایین‌تر است و اجرای آن یک سال زمان می‌برد، اما بهای برق ایران بسیار رقابتی است؛ زیرا مربوط به بازار آزاد است.

برچسب ها: عراق ، گاز ، ایران
ارسال به دوستان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت