فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۰۶۵
انتشار: ۰۷:۰۸ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹

آمریکا از برگزاری مانورهای نظامی در خلیج فارس خبر داد

آمریکا از برگزاری مانورهای نظامی در خلیج فارس خبر داد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از برگزاری رزمایش نظامی در ماه می جاری در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره ، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که مانورهایی را طی روزهای 19 و21 ماه می در آب‌های خلیج فارس برگزار کرده است.

پنتاگون هدف از برگزاری این مانورها را بالا بردن توانمندی نیروهای دفاعی برای حفظ امنیت دریایی و نیز امنیت دیگر شرکایش در خلیج فارس بر ضد هرگونه تهدید احتمالی عنوان کرد.

پنتاگون اعلام کرد که در این مانورها از گلوله‌های واقعی و ضربات سریع و با دقت بر ضد اهدافی که تهدیدی علیه کشتی‌های دریایی محسوب می‌شود، استفاده کرده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد