فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۳ - ۱۴-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۱۵۶۵
انتشار: ۰۱:۱۳ - ۱۴-۰۳-۱۳۹۹

افزایش بیماران بدحال کرونایی در بابل

افزایش بیماران بدحال کرونایی در  بابل

بستری بیماران کرونایی با حال نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل طی یک هفته اخیر روند افزایشی به خود گرفت.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، در حال حاضر ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های تابعه این دانشگاه بستری هستند که از این تعداد ۲۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که بیشتر از هفته های پیش است.

هر چند بستری بیماران کرونایی در بابل از حدود ۵۰۰ نفر در ماه‌های گذشته ، ۱۰ روز پیش به مرز ۱۰ نفر رسیده بود ، اما با افزایشی شدن آمار بستری بیماران جدید ، هم اکنون تعداد بستری ها به ۶۲ نفر رسیده است.

آمار کل بیماران کرونایی در بابل و همچنین بیماران کرونایی با حال نامساعد در بخش مراقبت های ویژه نشان می دهد اولین شهر کرونایی مازندران همچنان در مرحله هشدار قرار دارد و در تعطیلات پایان هفته نمی تواند میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشد.

البته روند افزایشی شدن بیماران کرونایی در یک هفته اخیر بی ارتباط با ترافیک سنگین و شلوغی شهر بابل در تعطیلات عید فطر نیست و اگر حجم گسترده مسافرانی را که در تعطیلات عید فطر به شهر کرونایی بابل سفر کرده بودند در سه روز آینده تکرار شود بدون تردید روند افزایشی بیماران کرونایی در این شهرستان شتاب می گیرد.

بابل در مرحله هشدار قرار دارد

فرماندار بابل سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : هر چند کرونا در بابل از حالت بحرانی ماه های اسفند سال گذشته و فروردین سال جاری خارج شده است ، اما آمار ها نشان می دهد این شهر در مرحله هشدار قرار دارد و به هیچ عنوان نمی تواند پذیرای مسافران و گردشگران از شهرهای دیگر باشد.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود : بابلی ها و کادر درمانی در ماه های اسفند و فروردین روزهای سختی را سپری کردند و با اتحاد و همدلی و حضور پررنگ خیرین توانستند شهرستان را از حالت بحران کرونایی خارج کنند اما هنوز به مرحله سفید نرسیده است.

وی اظهار داشت : مسافرت گسترده به شهر بابل در شرایط فعلی شیوع کرونا در این شهر، بار دیگر روند افزایشی را شتاب می دهد و این امر مخاطرات زیادی را برای شهروندان بابلی بویژه کادر درمانی ایجاد می کند.

فرماندار بابل افزود : تجربه تاریخی نشان داده است که مردم ایران با اتحاد و همدلی می توانند بر مشکلات بزرگ پیروز شوند و در حال حاضر بهترین کمک به کشور و هموطنان ما رعایت دقیق فاصله گذاری و عدم مسافرت می باشد.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر می باشد که از سی ام بهمن سال گذشته با بستری ۲ بیمار مشکوک به کرونا دروازه ورود بیماری کرونا در مازندران را به نام خود ثبت کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند ، شهرستان ۵۰۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد.

برچسب ها: کرونا ، بابل
ارسال به دوستان
عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود