فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۰۲-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۴۴۸۲
انتشار: ۲۲:۵۲ - ۰۲-۰۴-۱۳۹۹

سناتور آمریکایی: 46 میلیون آمریکایی بیکار شده‌اند

سناتور آمریکایی: 46 میلیون آمریکایی بیکار شده‌اند

سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر با اشاره به بیکاری 46 میلیون آمریکایی گفت که خانوارهای آمریکایی در دوران همه‌گیری کرونا 6.5 تریلیون دلار از ثروت خود را از دست داده‌اند.

به گزارش فارس، «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر به وخیم‌تر شدن شرایط مردم عادی آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «ثروتمندان همچنان ثروتمندتر می‌شوند در حالی که کارگران رنج می‌برند. از زمانی که همه‌گیری آغاز شده، ثروت 643 میلیاردر بیش از 584 میلیارد دلار افزایش یافته این در حالی است که خانوارها شاهد آن بودند که ثروتشان 6.5 تریلیون دلار کاهش یافته و حدود 46 میلیون نفر نیز اعلام بیکاری کرده‌اند.»

سندرز پیش از این نیز در پیام دیگری در توئیتر با انتقاد از دولت آمریکا در سرمایه‌گذاری در تسلیحات کشتار جمعی گفته بود: «به جای صرف پول بیشتر برای تسلیحات کشتار جمعی که برای کشتار هر چه بیشتر مردم طراحی شده، شاید ما باید در بهبود حق زندگی اینجا، در ایالت متحده سرمایه گذاری کنیم.»

ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم