فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۶۰۹۳
انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۹

ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات دولتی ممنوع شد

ارائه خدمات به افراد بدون ماسک در ادارات دولتی ممنوع شد

معاون کل وزارت بهداشت، گفت: ارائه خدمات در ادارات دولتی و اماکن عمومی که محل تجمع باشد، به افرادی که ماسک ندارند ممنوع است.

به گزارش ایسنا، دکتر حریرچی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک، گفت: از فردا(۱۵تیر) ارائه خدمات در ادارات دولتی و اماکن عمومی که محل تجمع باشد، به افرادی که ماسک ندارند ممنوع است.

وی افزود: به کارکنان دولتی که ماسک نداشته باشند نیز تذکر داده می‌شود و ضمن درج غیبت برایشان از آنها تقاضا می‌شود اقدامات لازم را انجام دهند، شخص رئیس جمهور این موضوع را در جلسه امروز خود اعلام کردند.

بنابر اعلام کانال خبری وبدا، معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: با فرصت حدود ۲ هفته‌ای که برای فراهم آوردن امکانات لازم و در دسترس بودن ماسک داده شد، دیگر کسی نمی‌تواند بگوید ماسک ندارم.

برچسب ها: کرونا ، ماسک
ارسال به دوستان
راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟ ۵ علامت سکته مغزی خفیف که نباید نادیده گرفت