فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۴۰۰۵۱
انتشار: ۲۱:۱۳ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۹

کِشتی مین‌روب انگلیس از خلیج‌فارس خارج شد

کِشتی مین‌روب انگلیس از خلیج‌فارس خارج شد

نیروی دریایی انگلیس از خروج کِشتی مین‌روب این کشور از خلیج‌فارس خبر داد.

به گزارش مهر، نیروی دریایی انگلیس امروز چهارشنبه در پیامی توئتیری اعلام کرد: پس از ۸ ماه استقرار در آب‌های خلیج فارس، خدمه کشتی مین‌روب «اچ ام اس شورهام» (HMS Shoreham) به انگلیس بازگشته اند.

نیروی دریایی انگلیس در این باره اعلام کرد که کِشتی مذکور در این مدت به ناوهای آمریکائی حاضر در منطقه کمک کرده است.

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران بارها بر مخالفت خود با حضور کشورهای بیگانه در آب های خلیج فارس تأکید و تصریح کرده است که امنیت آن باید توسط کشورهای منطقه و به همراهی و همکاری آنها تأمین شود.

برچسب ها: خلیج فارس
ارسال به دوستان
ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تبعید ملی‌پوشان اروگوئه به کلاس اکونومی؛ تنبیه پس از حذف از جام جهانی عراقچی یکشنبه به عراق سفر می‌کند خبر تلخ برای ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۶ اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند رامین رضاییان؛ استاد آندرلپ در قامت یک گلزن تمام‌عیار لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ سانتی‌مترهای نحس؛ کابوس امیر قلعه‌نویی در جام جهانی نتانیاهو: ما طرف قرارداد ایران و آمریکا نیستیم