فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۳۹۴۴
انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۹

نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا کرونا گرفت

نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا کرونا گرفت

یک منبع پزشکی در استان کربلا روز دوشنبه اعلام کرد که «شیخ عبدالمهدی الکربلایی» نماینده آیت‌الله سیستانی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای «الموقف العراقی» از قول این منبع نوشت که امروز پس از انجام آزمایش های پزشکی، ابتلای شیخ عبدالمهدی الکربلایی، نماینده مرجعیت و دبیرکل آستان حسینی به ویروس کرونا تایید شد.

شیخ عبدالمهدی الکربلایی امام جمعه کربلا و دبیرکل آستان حسینی است و خطبه‌ها و بیانیه‌های مرجعیت در نماز جمعه کربلا را می‌خواند.

برچسب ها: کربلا ، کرونا
ارسال به دوستان
تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد