فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۴۲۶۸
انتشار: ۲۲:۰۷ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۹

2 کشته در انفجار معدنی در خراسان رضوی

2 کشته در انفجار معدنی در خراسان رضوی

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: بر اثر انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس دو نفر از کارگران جان خود را از دست‌دادند.

محمد رضایی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: این حادثه که بر اثر انفجار دینامیت اتفاق افتاد، بعد از ظهر امروز، چهارشنبه، در ساعت ۱۴:۳۰ به وقوع پیوست و ساعت ۱۶:۱۵ به هلال‌احمر اطلاع داده‌ شد. در همان لحظه سه تیم عملیاتی به همراه اورژانس و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

رضایی اظهار کرد: بر اثر این انفجار متاسفانه دو نفر از کارگران در معدن گرفتار شدند که با تلاش اهالی روستا پیکر بی‌جان آن‌ها از معدن بیرون آورده شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس تصریح کرد: اجساد قربانیان به پزشک قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بررسی علت دقیق حادثه در حال انجام است.

معدن زغال سنگ آق دربند در ۸۵ کیلومتری سرخس واقع شده‌ است.

برچسب ها: خراسان رضوی ، انفجار
ارسال به دوستان
«عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه