فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۴۴۶۳
انتشار: ۱۹:۱۲ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۹

ظریف: آمریکا یا قانون را نمی‌فهمد یا سازمان ملل را

ظریف: آمریکا یا قانون را نمی‌فهمد یا سازمان ملل را

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه آمریکا با وجود خروجش از برجام همچنان مدعی است که می‌تواند مکانیسم بازگشت تحریم‌های ایران را فعال کند، تأکید کرد که آمریکا یا قانون را نمی‌فهمد و یا از مفهوم سازمان ملل چیزی نمی‌داند.

به گزارش تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در پیامی توئیتری با انتقاد از تهدیدهای مستمر آمریکا علیه کشورهایی که با ادعای این کشور درباره امکان فعال‌سازی مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران علی‌رغم خروج از برجام در سال 2018 مخالفت می‌کنند، اعلام کرد که آمریکا نشان داده است که یا از مفهوم سازمان ملل چیزی نمی‌داند، یا اینکه قانون را نمی‌فهمد.

ظریف در توئیتر نوشت: پس از آن‌که شورای امنیت 3 بار دست رد به سینه آمریکا زد، این کشور اکنون تهدید می‌کند که هر شخص و نهادی که بین آمریکا و «اسنپ بک» قرار گیرد را تحریم خواهد کرد. مشخص است که آنها یا قانون را نمی‌فهمند یا مفهوم سازمان ملل را.»

وی افزود: «شاید هم آنها نمی‌تواند این را بفهمند که در سال 2018 از برجام طلاق گرفته‌اند و بودن نامشان در این سند ازدواج کاملاً نامربوط است.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟