فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۲۵-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۷۰۱۷
انتشار: ۲۱:۰۶ - ۲۵-۰۶-۱۳۹۹

ابتلای ۲۲نفر به کرونا در یک مجلس ترحیم در هرمزگان

ابتلای ۲۲نفر به کرونا در یک مجلس ترحیم در هرمزگان

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: در یک مراسم ترحیم در هرمزگان، 22 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش فارس، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ابتلای 22 نفر به کرونا در یک مراسم ترحیم خبر داد.

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان با تاکید بر ضرورت شرکت نکردن مردم در مراسم‌های جمعی همچون عزاداری، گفت: در روزهای اخیر در یکی از شهرهای استان، حدود ۵۰۰ نفر طی چندین روز در مراسم ترحیم یک فرد درگذشته حضور یافته‌اند.

وی توضیح داد: از این تعداد ۷۰نفر به‌طور مستقیم با یک فرد ناقل عضو خانواده‌ی متوفی در تماس نزدیک بوده‌اند و پس از غربالگری از ۲۷فرد دارای علائم، تست کرونای ۲۲نفر مثبت اعلام شد.

نوروزیان خاطرنشان کرد: از بین این مبتلاشدگان ۸ نفر معلم، ۱ نفر دانشجو و ۱ نفر دانش‌آموز هستند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا ، هرمزگان
ارسال به دوستان
کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی