فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۳-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۵۱۴۴۸
انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۳-۰۷-۱۳۹۹

ابتلای یک فرماندار به کرونا در خراسان رضوی

ابتلای یک فرماندار به کرونا در خراسان رضوی

حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار شهرستان بجستان در جنوب استان خراسان رضوی به کرونا مبتلا شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار بجستان چهارشنبه شب طی گفت و گو با ایرنا با تایید این مطلب افزود: فرماندار بجستان از امروز به مدت دو هفته در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و تحت درمان قرار دارد.

محمدرضا حجازی ادامه داد: فرماندار بجستان مسایل مربوط به این شهرستان را از منزل و به صورت دورکاری و تلفنی، مجازی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیگیری می‌کند.

وی گفت: فرماندار این شهرستان به دلیل حضور در جلسات و بازدیدهای مستمر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده است.

هم اکنون سه بخش با گنجایش ۱۷۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان علامه بهلول گنابادی فعال است.

شهرستان‌های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟ بیت کوین در آستانه سقوط قیمت بیشتر قرار دارد؟