فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۹۸۲۱
انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۹

اعتراض دوباره تاکسی‌رانان کیش به حضور اسنپ

اعتراض دوباره تاکسی‌رانان کیش به حضور اسنپ
تاکسی‌رانان نسبت به حضور اسنپ در جزیره کیش معترضند

 اولین سغر اسنپی در کیش در حالی شب گذشته انجام شد،‌ که امروز تاکسی‌رانان جزیره دوباره دست به اعتراض زدند.

تجمع اعتراضی تاکسی‌رانان امروز صبح از مقابل مرکز تجاری کیش آغاز شد و صف طویلی از تاکسی‌ها در مقابل این مرکز شکل گرفت.

رانندگان معترض سپس خود را به سازمان منطقه آزاد رساندند و در با حضور در آنجا خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

تاکسی‌رانان نسبت به حضور اسنپ در جزیره کیش معترضند. یکی از رانندگان تاکسی به ایرنا گفت: خواسته ما نامعقول نیست. ما می‌خواهیم شغل‌مان امنیت داشته باشد. کسی به دنبال چرایی اعتراض نیست. راننده تاکسی هم وقتی نتواند مخارج زن و بچه خود را تامین کند مجبور است دست به اعتراض بزند. کسی از دلایل افزایش قیمت و کرایه‌ها سئوال نمی‌کند.  

وی ادامه داد: اصلا یکی از دلایل نامناسب شدن وضعیت رانندگی در جزیره همین عامل اقتصادی است.چون من راننده تاکسی مجبورم به خاطر یک سرویس بیشتر با سرعت رانندگی کنم یا در مکانی نامناسب پارک کنم و مسائلی از این قبیل.

یکی دیگر از رانندگان تاکسی نیز گفت: ما برای ماشین خود هزینه داده‌ایم و پای هزینه خود هم می‌ایستیم. ما شرکت داریم و مشغول خدمات دادن هستیم و اگر از لحاظ سرویس‌دهی مشکلی وجود دارد باید با شرکت صحبت شود،‌تعداد پیجرها افزایش یابد،‌ به آنها امکانات داده شود ولی نمی‌توان به خاطر اسنپ، تاکسی‌رانان نادیده گرفته شوند.   

در ادامه،‌ نمایندگان تاکسی‌رانان با حضور در شرکت عمران،‌ آب و خدمات با مدیرعامل این شرکت جلسه برگزار کردند و انتظارات و انتقادات خود را با وی در میان گذاشتند. 

در همین خصوص معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش  گفت: همیشه ورود فناوری‌های جدید مخالفت گروهی از فعالان سنتی را به دنبال داشته است که این مساله نیز برای ما قابل پیش بینی بود اما در ارزیابی‌ها مشخص شد که تاکسی اینترنتی مزایای بیشتری نسبت به وضعیت سنتی دارد و امروزه بسیاری از کشورها نیز از این فناوری استفاده می‌کنند.

سعیدپورعلی تاکید کرد: راه اندازی تاکسی اینترنتی به هیچ عنوان در جزیره کیش ایجاد انحصار نخواهد کرد و اجباری برای نام نویسی تاکسی‌داران بخش خصوصی در تاکسی اینترنتی وجود ندارد.

 گفتنی است هفته گذشته نیز تاکسی‌رانان در اعتراض به ورود اسنپ به کیش تحصن کردند و برای ساعاتی دست از کار خود کشیدند که همین مساله موجب اختلال در روند حمل‌ونقل عمومی جزیره شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است