فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۱۷۵۴
انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۹

آمریکا: زیردریایی جورجیا وارد آب‌های خلیج‌فارس شد

آمریکا: زیردریایی جورجیا وارد آب‌های خلیج‌فارس شد

نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا مدعی شد که زیردریایی "یو اس اس جورجیا" به همراه دو فروند ناو جنگی این کشور از تنگه هرمز عبور کرد و وارد خلیج فارس شد.

به گزارش ایرنا؛ نیروی دریایی آمریکا عصر دوشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : زیر دریایی "یو اس اس جورجیا" به همراه ناوهای جنگی "یو اس اس پورت رویال" و "یو اس اس فیلیپین sea" از تنگه هرمز عبور کرده و وارد خلیج فارس شده است.

این اولین باری نیست که آمریکا با تردد ناوهای جنگی خود در منطقه خلیج فارس ناامنی و بی ثباتی برای منطقه به وجود می آورد. بارها ناوهای جنگی ایالات متحده آمریکا به بهانه های مختلف در آبهای منطقه ای حضور داشته اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آمریکا
ارسال به دوستان
مرکز وکلای قوه قضاییه اطلاعیه داد زلزله ونزوئلا زنگ خطر برای برج‌های ساحلی شمال ایران/خطر پنهان امواج بلندپریود زنان باردار در معرض ۴۵ ماده شیمیایی رایج قرار دارند قیمت دلار امروز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ روایت جدیدی از ترور کمال خرازی از طریق نفوذ به بیمارستان (+فیلم) رگبار باران در ۵ استان شمالی آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ۱۴۰۵ سود بانکی ۴۰ درصدی تصویب نشده، در دست مطالعه است این اختلال در زنان ۵ سال دیرتر از مردان نمایان می‌شود دخالت کاخ سفید در انتشار مدل جدید هوش مصنوعی «اوپن‌ای‌آی» دیدنی های امروز؛ از امدادرسانی به زلزله زدگان ونزوئلا تا آیین های عزاداری در عاشورا ۵ میان‌وعده شیرین و سالم زیر ۱۰۰ کالری که هوس شیرینی را مهار می‌کنند یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد "اول حساب کنید" ؛ وقتی درد مشترک نداریم، درک مشترک هم نخواهیم داشت علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟