فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۸-۰۱-۱۴۰۰
کد ۷۷۹۷۴۴
انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۸-۰۱-۱۴۰۰

نماینده مجلس: استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا وجود ندارد

عصر ایران
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که استراتژی واحد و محکمی برای کنترل کرونا وجود ندارد، گفت که حتی در صورت تزریق واکسن کرونا به دلیل نبود استراتژی محکم نمی توان شرایط را به خوبی کنترل کرد.

نماینده مجلس: استراتژی واحدی برای مقابله با کرونا وجود نداردیک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که استراتژی واحد و محکمی برای کنترل کرونا وجود ندارد، گفت که حتی در صورت تزریق واکسن کرونا به دلیل نبود استراتژی محکم نمی توان شرایط را به خوبی کنترل کرد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه ما در کار تیمی قوی و قدرتمند نیستیم تک تک ما در جایگاه خودمان خوب کار می کنیم اما هماهنگی های لازم را نداریم. نمونه آن را می توان در روز طبیعت دید که با هماهنگی خوب صورت گرفته و استفاده از نیروی انتظامی ورود به جنگل ها و بوستان ها ممنوع شد اما فردای همان روز ۱۴ فروردین ماه جمعیت زیادی وارد مترو شدند که این یک نمونه از ناهماهنگی است. 

وی ادامه  داد: تا زمانی که سیاست های دوگانه اعمال شود وضعیت کرونا اینگونه خواهد بود که اغلب کشور سرخ بوده و برخی از شهرها سیاه شده اند

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: باید از همه ظرفیت ها برای مقابله با کرونا استفاده کرد اگر توانستیم با استفاده از طرح شهید سلیمانی آمار مبتلایان را کاهش دهیم به این دلیل بود که ظرفیت سپاه و بسیج به کار گرفته شد. آنها همراه با کادر بهداشت و درمان موارد مبتلایان را شناسایی و در منزل قرنطینه می کردند حتی در روستاها اجازه تردد نداشتند اما در شهرها مواجه بودیم که مبتلایان به سفر می روند که نتیجه آن انتقال گسترده ویروس شد.

محسنی بندپی افزود: تا زمانی که رفتارها اینگونه باشد و استراتژی واحد، محکم و مقتدری برای کرونا نداشته باشیم حتی در صورت تزریق واکسن هم نمی توان کاری کرد. باید سیاست های دقیقی برای مبارزه با کرونا داشت نه این که برنامه های شلکن، سفت کن پیاده شود. 

آیا وقت آن نرسیده ستادی مستقل بر روی سبک جدید زندگی بعد از کرونا فکر کنند؟

این چه توجیهی دارد که با کاهش شیوع کرونا دورکاری برداشته می شود؟ وقتی امکان انجام کارها به صورت دورکاری و آموزش مجازی وجود دارد چرا باید به یکباره دورکاری حذف شود که با تشدید آمار مبتلایان مواجه شویم؟ حتی بعد از کرونا هم می توان دورکاری را با هدف کاهش هزینه ها دنبال کرد باید از کرونا به عنوان یک فرصت استفاده شود نه این که فقط آن را تهدید ببینیم.

ارسال به دوستان
جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های دانش‌آموزان قیمت مسکن در تهران از پیش از جنگ تاکنون ۸۰ درصد افزایش یافته است تحویل جنگنده F-۳۵ بدون رادار! / بحران جدید در پنتاگون هشدار یک کارشناس نسبت به استفاده درست از اهرم تنگه هرمز؛ ممکن است هزینه‌هایی به ایران تحمیل شود که جبران آن دشوار باشد دستور سازمان غذا و دارو برای جمع‌آوری پودرهای وزن‌دهی «رویال» پیروزی در جنگ به آشتی با جامعه منجر شود / اگر از فرصت استفاده نشود سایه جنگ از سر کشور برداشته نمی‌شود کوسه چین‌دار؛ شکارچی مرموز اعماق اقیانوس که لقب فسیل زنده دارد شليک به توافق تهران - ترامپ / بازگشت شرایط جنگی تندروها جاده‌ صاف‌کن کسانی شده‌اند که رویای انزوای ایران را در سر می‌پرورانند چگونه در نور کم عکس‌های حرفه‌ای بگیریم؟ ۸ نکته کاربردی برای دوربین و موبایل ماجرای کشته شدن یک دختر با گلوله اسلحه شکاری در پارکی در تهران / ضارب حین فرار از کشور دستگیر شد ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تندروها از مشهد به تهران رفتند و محل عزاداری و نماز را به تعطیلی کشاندند/ آنجا تجهیزات مستقر کرده بودند! از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟