کد خبر ۷۸۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۳-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۴۰۳۵
انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۳-۰۲-۱۴۰۰

استقرار جنگنده‌های اف-۱۸ آمریکا در عربستان

استقرار جنگنده‌های اف-۱۸ آمریکا در عربستان

فرماندهی مرکزی نیروهای هوایی آمریکا امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، در بحبوحه تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه جنگنده‌های اف-۱۸ در عربستان سعودی مستقر شدند تا امنیت و ثبات را تقویت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فرماندهی مرکزی نیروهای هوایی آمریکا در توییتی نوشت: جنگنده‌های اف-۱۸ طی روزهای گذشته به عنوان بخشی از بکارگیری یک نیروی پویا، در سیصد و هفتاد و هشتمین واحد هیئت اعزامی هوایی در پایگاه هوایی شاهزاده سلطان مستقر شدند.

در ادامه این پیام توییتری آمده است: این استقرار با هدف تقویت توانایی فرماندهی مرکزی نیروی هوایی آمریکا برای جلوگیری از تهاجم و تقویت امنیت و ثبات در حوزه مسؤولیت فرماندهی مرکزی نیروی هوایی آمریکا صورت گرفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟