فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۳۰-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۹۰۰۰۹
انتشار: ۱۵:۲۰ - ۳۰-۰۳-۱۴۰۰

قطع برق ۵۷ سازمان پرمصرف در تهران

قطع برق ۵۷ سازمان پرمصرف در تهران
«حسین صبوری» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از ساختمان‌های متعلق به سازمان تامین اجتماعی، سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان میراث فرهنگی، شرکت پتروشیمی اراک، بانک ملت‌، بانک کشاورزی و شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان برخی از اداره‌هایی که امروز مشمول قطع برق شده‌اند نام برد.
 همزمان با افزایش دمای هوا و با هدف جلوگیری از بروز خاموشی برق ۵۷ اداره پر مصرف تهران امروز قطع شد.
 
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، توانیر در اطلاعیه‌ای از مردم درخواست کرد تا ضمن اعمال مدیریت مصرف برق نسبت به کاهش مصارف خود اقدام کنند تا مشمول قطع برق نشوند.
 
در همین رابطه پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو نیز اعلام کرد: برق ۵۷ دستگاه و نهاد ملی در تهران قطع شد.
 
«حسین صبوری» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از ساختمان‌های متعلق به سازمان تامین اجتماعی، سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان میراث فرهنگی، شرکت پتروشیمی اراک، بانک ملت‌، بانک کشاورزی و شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان برخی از اداره‌هایی که امروز مشمول قطع برق شده‌اند نام برد.
 
وی افزود: از آن جا که بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی طی روزهای آتی، انتظار افزایش بیشتر دمای هوا را داریم ضروری است همه مشترکان، حداکثر صرفه‌جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورند.
 
این مقام مسوول  همچنین با بیان این که در ادامه برخورد با اداره‌های  پرمصرف، امروز نیز برق ۵۷ دستگاه اجرایی در تهران قطع شد گفت: مهم‌ترین کمکی که مشترکان بخش خانگی می‌توانند به ما در تامین برق کنند خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعت ۱۲ تا ۱۸ است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از اداره‌ها و صنایعی که همکاری مناسبی در مدیریت مصرف برق دارند قدردانی کرد و گفت: گزارش عملکرد ادره‌هادر حوزه مدیریت مصرف برق به شکل هفتگی، تهیه و به استانداری تهران ارسال می‌شود.
 
صبوری در همین راستا از اداره‌ها و دستگاه های اجرایی پایتخت خواست تا برای  جلوگیری از بروز خاموشی احتمالی به ویژه در بخش خانگی شهر تهران، اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.
 
به گزارش ایرنا، روند رو به افزایش دمای هوای کشور این روزها همچنان تداوم یافته که پیامد آن وارد مدار شدن تعداد بیشتری از وسایل سرمایشی است که از عوامل اصلی افزایش مصرف برق محسوب می‌شود.
 
بنا به گزارش تازه‌ای که شرکت مدیریت شبکه برق ایران منتشر کرد: در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه روز گذشته در حالی میزان مصرف از مرز ۵۹ هزار مگاوات عبور کرد که این میزان در روز پیش از آن یعنی جمعه (۲۸ خردادماه) ۵۳ هزار و ۶۸۲ مگاوات بود که رشد ۶ هزار و ۲۴۱ مگاواتی را نشان می‌دهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است