فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۱۳-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۲۱۷۶
انتشار: ۱۹:۳۵ - ۱۳-۰۴-۱۴۰۰

استاندار مازندران: ساعت کاری ادارات تغییر کرد

استاندار مازندران: ساعت کاری ادارات تغییر کرد
تمام ادارات مازندران از امروز سیزدهم تیرماه تا سی‌ویکم تیرماه از ساعت 6:30 فعالیتشان شروع و تا ساعت 13 به پایان می‌رسد.

استاندار مازندران از تغییر ساعت کاری ادارات مازندران تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: برق ادارات پُرمصرف استان که در میزان مصرف برق خود مراعات نکنند یک ساعت قطع می‌شود.

به گزارش تسنیم، احمد حسین زادگان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران در مازندران اظهار داشت: افزایش گرمای هوا و به تبع آن افزایش مصرف برق در سطح استان و به خاطر کاهش مصرف برق در ادارات، بحث تغییر ساعت کاری ادارات مازندران مطرح شد.

وی افزود: تمام ادارات مازندران از امروز سیزدهم تیرماه تا سی‌ویکم تیرماه از ساعت 6:30 فعالیتشان شروع و تا ساعت 13 به پایان می‌رسد.

استاندار مازندران تاکید کرد: به زودی زمان اجرای دقیق این مصوبه ابلاغ و همه ادارات موظف به اجرای تمام و کمال این موضوع هستند.

حسین‌زادگان تصریح کرد: برق ادارات پُرمصرف استان که در میزان مصرف برق خود مراعات نکنند یک ساعت قطع می‌شود.

وی افزود: روشنایی معابر، روشنایی‌های غیرضرور محیط شهری و میزان بار سرمایشی بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری از دیگر مواردی است که به‌منظور کنترل برق در شرایط فعلی تصویب و اجرایی می‌شود.

کاهش تولید برق آبی در مازندران

افضلی مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نیز در این جلسه از افزایش مصرف برق در سطح استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: میزان برق مصرفی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: مصرف آب پشت سدها به‌منظور کمبود گاز نیروگاه‌ها در فصل زمستان سبب کاهش تولید برق آبی ما در سال جاری شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ادامه داد: افزایش دمای هوا نیز سبب افزایش استفاده از وسایل سرمایشی و در نتیجه افزایش مصرف برق در سطح استان مازندران شده است.

افضلی تاکید کرد: اگر مصرف برق از سوی مردم رعایت نشود متاسفانه خاموشی‌ها در استان افزایش می‌یابد و در صورت رعایت و مدیریت مصرف برق می‌توان خاموشی‌ها را کاهش داد.

یک‌هزار لیتر کمبود آب شرب در مازندران

برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: کاهش نزولات جوی و گرمای هوا باعث کاهش ذخایر منابع آبی، خشکسالی و کمبود آب در برخی شهر‌ها و روستا‌های مازندران شده است.

وی افزود: با کمبود آب مواجه هستیم، از مردم تقاضا داریم تنها با 15 تا 20 درصد صرفه جویی، در گذر از این تنش به ما کمک کنند.

مدیرعامل آبفا مازندران به موضوع فرسودگی شبکه آب در استان اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه حدود 16درصد از شبکه آب استان فرسوده بوده که معادل یک‌چهارم از مجموع شبکه آب مازندران است.

ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت