کد خبر ۷۹۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۷-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۷۲۲۸
انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۷-۰۵-۱۴۰۰

افزایش ۲۵ درصدی شهریه دانشگاه آزاد

افزایش ۲۵ درصدی شهریه دانشگاه آزاد
به گفته وی شهریه دانشجویان جدید نیز حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی شهریه این دانشگاه برای دانشجویان سال‌های قبل و ورودی جدید خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی طهرانچی در نشست خبری با اهالی رسانه که پیش از ظهر امروز یک شنبه به صورت مجازی برگزار شد اظهار داشت: شهریه ثابت دانشجویانی که اکنون مشغول تحصیل هستند ۴۰ درصد کل شهریه را تشکل می‌دهد، افزایش نمی‌یابد اما شهریه متغیر آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد در مجموع کمتر از ۲۰ درصد به شهریه این دانشجویان اضافه می‌شود.

به گفته وی شهریه دانشجویان جدید نیز حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزادهمچنین گفت: در پایان دولت دوازدهم اتفاقات عجیبی در زمینه افزایش حقوق و دستمزد رخ داد که عدالت را در آموزش عالی با چالش مواجه کرد چراکه اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی احساس می‌کنند که با مجموعه‌های دولتی تفاوت دارند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟