کد خبر ۸۱۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۶۹۷۴
انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۱-۰۹-۱۴۰۰

افزایش ۲۹ درصدی حداقل حقوق در بودجه سال آینده

افزایش ۲۹ درصدی حداقل حقوق در بودجه سال آینده
حداقل مبلغ مندرج در احکام کارگزینی با ۲۹% رشد از ۳۵ میلیون ریال به ۴۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد

در بودجه حقوق افرادی که از متوسط حقوق کمتر می‌گیرند از حقوق افرادی که از متوسط بیشتر می‌گیرند، بیشتر رشد خواهد کرد و فاصله حقوق‌ها کاهش می‌یابد:

 به گزارش ایلنا، براساس بودجه سال 1401 احکام ذیل در بودجه حقوق افرادی که از متوسط حقوق کمتر می‌گیرند از حقوق افرادی که از متوسط بیشتر می‌گیرند، بیشتر رشد خواهد کرد و فاصله حقوق‌ها کاهش می‌یابد: 

افزایش ناخالص حقوق به صورت پلکانی معکوس از ۲۹% تا ۵%

حداقل مبلغ مندرج در احکام کارگزینی با ۲۹% رشد از ۳۵ میلیون ریال به ۴۵ میلیون ریال افزایش می‌یابد

۱۷۰۰ امتیاز در احکام کارگزینی تمامی کارکنان اضافه می‌شود که معادل مبلغ ثابت ۵۳۳,۸۰۰ تومان می‌باشد.

ضریب ریالی با ۳% رشد از ۳۰۴۸ به۳۱۴۰ تغییر می‌کند.

برای بازنشستگان نیز مبلغ ۵۳۳,۸۰۰ تومان ثابت و ۳% رشد اعمال می‌گردد.

ارسال به دوستان
معاون وزیر کار: کالابرگ ۲ میلیون تومانی کودکان شارژ شد حمله به یک گشت یونیفل در جنوب لبنان جیم جردن رهبر جدید جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان شد آتش‌سوزی در سکوی گازی فاز ۱۴ پارس جنوبی توافق همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته هوافضا سخنگوی سپاه: تجهیزات کمک‌ناوبری آمریکا در جنوب تنگۀ هرمز کاملا ازبین رفت ایران و عربستان تفاهم‌نامه حج ۱۴۰۶ را امضا کردند پزشکیان عازم ترکیه می‌شود اسماعیل کوثری: ترامپ شکست در برابر ایران را گردن قطر و عربستان انداخته دفاع ونس از هگست: استیضاح ربطی به ایران ندارد گزارش درگیری یاسر آسانی و کمک‌داور استقلال به فدراسیون فوتبال رسید انتقال ۱۵ زندانی ایرانی از ارمنستان به کشور کرباسچی: نگذاشتند در برنامه ناجوانمردانه «به وقت ایران» حرف‌ها را بزنم/صداوسیما همه وقت در اختیار فرمایشات گهربار آقایان است عراقچی: دولت فرانسه از مدیریت یخچال‌ها هم ناتوان است، چه رسد به اعتراضات مردم