کد خبر ۸۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۳۱-۰۶-۱۳۸۸
کد ۸۵۰۲۱
انتشار: ۱۴:۴۴ - ۳۱-۰۶-۱۳۸۸

دستگیری بیش از 19 هزار مجرم در تهران


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 19 هزار و 902 نفر مجرم در 6 ماه گذشته توسط ماموران کلانتریهای تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محسن بیگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران کلانتریهای شهر تهران طی 6 ماه گذشته 45 نفر مرد و 3 نفر زن را با اتهام قتل دستگیر کرده اند.

وی ادامه داد: از اول سال جاری ماموران پلیس پیشگیری 920 نفر مرد و 11 زن را با اتهام سرقتهای به عنف مانند زورگیری و کیف قاپی بازداشت کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه 75 درصد کشفیات و 27 درصد دستگیری مجرمان توسط پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است افزود: از اول سال تا کنون 206712 فقره پرونده در کلانتریهای تهران تشکیل شده است که 29 درصد پرونده ها مربوط به تصادفات و 23 درصد مربوط به نزاع و درگیری است که بیشترین پرونده های تشکیل شده در کلانتریها را تشکیل می دهند.
 
ارسال به دوستان
«کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد