فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۸۹۶۵۳
انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۲

ظریف: آمریکا بخاطر اسرائیل برجام را از بین برد

ظریف: آمریکا بخاطر اسرائیل برجام را از بین برد
ظریف: آمریکا بدون هیچ جایگزینی، منافع همه - به ویژه آمریکایی ها و ایرانی ها را به خطر انداخته است.
جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: پنج سال پیش در چنین روزی، ایالات متحده برجام را بخاطر منافع اسرائیل ترک کرد و یک دستاورد دیپلماتیک منحصر به فرد را از بین برد. 
 
به گزارش جماران؛ در ادامه این توییت آمده: ایالات متحده بدون هیچ جایگزینی، منافع همه - به ویژه آمریکایی ها و ایرانی ها را به خطر انداخته است.
 
جواد ظریف در پایان نوشت: نتیجه آن، رها کردن فرصت های مشترک به نفع توهمات حاصل جمع صفر است.
 
ظریف: آمریکا بخاطر اسرائیل برجام را از بین برد
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آمریکا ، ظریف
ارسال به دوستان
چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر