۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۲۰۴۹
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۷-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۲۰۴۹
انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۷-۰۳-۱۴۰۲

رضا گلزار ؛ طرفداران واقعی یا سیاهی لشکر روزمزدی؟

رضا گلزار ؛ طرفداران واقعی یا سیاهی لشکر روزمزدی؟
در چند روز اخیر بحث حضور رضا گلزار در بازار موبایل ایران با جنجال همراه شد، برخی اعتقاد داشتند که این طرفداران گلزار واقعی نیستند و سیاهی لشکر سینما هستند که برای این مراسم آورده شده‌اند، اما ...

عصر ایران ؛ نهال موسوی - چند روز اخیر ویدئویی از محمد رضا گلزار منتشر شد که برای افتتاح یک مرکز خدمات تلفن همراه، به بازار موبایل ایران رفته و شاهد استقبال سیل طرفدارانش در ورودی این مجموعه بودیم، همان گونه که قبلتر هم چند ویدئو به همین شکل مثلا در مراسم پخش نذری و ... از او دیده بودیم. 

خوب بسیار طبیعی است که یک سلبریتی با سابقه‌ای مانند گلزار طرفدارانی داشته باشد و برای دیدن او به آن مکان هجوم آورده باشند. البته بعد از انتشار این ویدئو چند نفر هر کدام به نوعی خبر از ساختگی بودن تمام این جریان دادند. 

طرفدار یا سیاهی لشکرهای سینمایی؟

حسین لامعی (فعال حوزه رسانه و سینما) در صفحه اینستاگرامش یک استوری منتشر کرد و نوشت که: «آن جمعیتی که در مراسم دیده می‌شوند، مردم عادی نیستند. طرفدارگلزار هم نیستند. سیاهی لشکر سینمایی‌اند. شغل رسمی آنها سیاهی لشکری است. بسیاری‌شان تحت قرار داد دفاتر سینمایی‌اند ؛ در بسیاری از فیلم‌های سینمایی در نقش سیاهی لشکر بوده‌اند، واهالی سینما آنها را خوب می‌شناسند. نفری 80 الی 150 تومن روزانه می‌گیرند که سر صحنه حاضر بشوند. اگر بهشان این پول را بدهید جای دیگر هم می‌روند. مثل اینجا ... باری؛ شعور مردم ایران، این روزها بسیار بسیار فراتر از این تصویر ساختگی تهوع آور است. اگر به فکر لو رفتن خودتان نیستید به فکر «آبروی مردم» باشید. 

در ادامه بهمن بابازاده (فعال حوزه موسیقی) هم توییتی منتشر کرد و نوشت: «۲۱۰۰ نفر با دریافت ۸۰ تا صد هزار تومان به مراسم محمدرضا گلزار آفیش شده اند! سیاه لشگرهایی که در اکثر پروژه های سینمایی هستند و کارشان همین است! رسانه ها هم تیتر زده اند: "استقبال چندین هزار نفره از سوپر استار سینمای ایران!". آخرین نقش آفرینی سوپراستار سینما ایران یادتان می آید؟» 

گلزار ؛ طرفداران واقعی یا سیاهی لشکر روزمزدی؟

شاهین صمدپور (فعال رسانه‌ای) هم در صفحه اینستاگرام خود استوری منتشر کرد و او هم نوشت که مدتها پیش حسین لامعی چنین چیزی رو به من گفته بعد رفتم تحقیقات کردم دیدم این کار بین یکی دو تا از سوپراستارهای معروف بسیار مرسومه و ... بعد هم اشاره کرده که حتی دفتری که این سیاهی لشکرها رو هم از آنجا اجاره کرده بودن پیدا کرده و ... 

بهرحال بحث سیاهی لشکر بودن این جمعیت در توییتر هم داغ شد، مثلا شخصی به بهمن بابازاده گفته بود: «شما نمیتونید منکر طرفدارهای محمدرضا گلزار بشید. پس به این طرفدارها برچسب پول گرفتن نزنید که خنده دار میشه. این خبرتون که مثل خبر ممنوع الکار شدن خواننده ها نیست که دونه دونه رد کردن» یا شخص دیگری نوشته است:« از این ۲۰۰۰ نفر یکیشون حداقل شطرنجی میاوردید میگفت گرفتم این پولو» و ...

کاربری هم نوشته بود: «واقعا اگه این کار رو کرده باشه خوشحالترم تا اینکه این احساسات واقعی مردم باشه».

گلزار در بازار موبایل ایران

سینما دیلی هم که در اینستاگرام و تلگرام فعال است در متنی تحت عنوان «سوپراستار محبوب یا ستاره افول کرده؟ / روزهای پرحاشیه محمدرضا گلزار در خیابان‌ها» نوشته بود: 

«در این شرایط، برای بسیاری، سوال مهم از تیم تبلیغاتی محمدرضا گلزار این است که اگر این بازیگر چنین حجمی از حامیان و طرفدران دارد، چرا در آمار بازدید آخرین سریال‌ها و فیلم‌های او، چیز دیگری دیده ‌می‌شود؟! چرا در این سال‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌های او، از لحاظ بیننده و گیشه شکست‌خورده‌اند؟ «گیسو» آخرین سریالِ خانگی و محصول پخش‌شده گلزار به محصول شکست خورده پلتفرمش تبدیل شد و حتی یک هفته هم، پربازدید‌ترین محصول نماوا نبود. اتفاق مشابهی هم برای برنامه «هفت خان» افتاد. «ما همه با هم هستیم» هم به عنوان آخرین فیلم اکران شده‌ی ‌گلزار، تبدیل به یک شکست تجاری شد و او از سال ۹۸ تا امروز هم جلوی دوربین فیلم تازه‌ای نرفته.

به نظر می‌رسد گلزار، جایگاهش را به عنوان یک ستاره پول‌ساز در سینما از دست داده و عملا بازیگرانی چون پژمان جمشیدی و بهرام افشاری در این سه سال جای او را در گیشه گرفته‌اند. 

در این شرایط همچنان سوال این است که به جای حواشی‌ای مثل کلیپ «زندگی بدون محمدرضا گلزار» و جمعیت استقبال‌کنندگان، چرا این بازیگر با تولید یا همکاری در یک فیلم پر فروش، جواب منتقدینش را نمی‌دهد و به جای این حجم از حواشی، دوستدارانش را راهی سالن‌های سینما نمی‌کند؟»

البته گلزار چند سال قبل هم باز در یک جنجالی که بوجود آمده بود یک مصاحبه با تی وی پلاس داشت و گفته بود: «من نیازی به دیده شدن ندارم که بخواهم یک حاشیه کذب ایجاد کنم، ممکن است دوستم نداشته باشید اما نمی توانید من و تلاش هایم را انکار کنید.»

فکر کردن یا  قضاوت ؛ مسئله این است 

حال آنچه که مهم است این است که ما واقعا فکر کنیم ببینیم چه اتفاقی افتاده است که البته آن هم با توجه به جمیع جهات واقعا نمی‌توان به نتیجه مشخصی رسید.

حالت اول ؛ اگر این طرفداران واقعی هستند و هیچ داستانی پشت آن نیست که فبه المراد و چه نیکو که چنین سوپر استار پرطرفداری در سینمای ایران وجود دارد، ولی باز یک کمی فضا غبار آلود است مثلا  محمدرضا گلزار با بیش از 12 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، تعداد لایک‌های مطالب صفحه‌اش را فیلتر کرده است تا مخاطب نداند هر مطلب چه تعداد لایک خورده است، از طرف دیگر هم برای اکثر پست‌هایی که منتشر می‌کند بخش کامنتها را بسته است تا کسی چیزی ننویسد. 

این مسائل سلیقه شخصی محمدرضا گلزار است ولی کسی با این حجم از طرفدار چرا چنین فیلترینگی را در همان صفحه اینستاگرام خود لحاظ کرده است جای پرسش دارد در صورتی که در نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی اکثریت قریب به اتفاق از اعمال چنین فیلتری خبری نیست و همه اذعان دارند که این صفحه‌ها یکی از راه‌های ارتباطی با هوارداران است.

رضا گلزار ؛ طرفداران واقعی یا سیاهی لشکر روزمزدی؟

در حالت دوم اگر همانطور که برخی گفته‌اند تمام این اتفاقات هم ساختگی باشد، باز دود آن در چشم همان سوپر استار می‌رود که خودش و تیمش می‌دانند خانه‌ای بر روی آب ساخته‌اند و از این حرفها خبری نیست. آنها بهتر از هر کسی می‌دانند که این اتفاقات جعلی است و شاید چند صباحی با آن دل خود را خوش کنند و چند نفر را هم گول بزنند اما آخرش چه؟

بنابراین در هر حالت اگرچه نمی‌توان مشخصا گفت چه اتفاقی رخ داده است اما بهترین کار در هنگام دیدن از این دست اتفاقات فکر کردن است.

یونگ گفته است: «فکر کردن دشوار است، به همین خاطر است که بیشتر مردم قضاوت می‌کنند».

محمد رضا گلزار

 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۲۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
7
72
مارک تواین جمله طنزی دارد که : من انتقاد را دوست دارم ولی باید به نفع من باشد!حالا شما به یک فرد سلبریتی ازنوع ایرانی میخواهید انتقادی واردکنید؟معلوم است که کامنتها را می بندد.شهرت هم ازآن چیزهایی است که همه دوست دارند به آن برسند ولی بعدکه مشهور شدند عینک بچشم می زنند تا شناخته نشوند!
پاسخ ها
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بادرود و احترام،عزیزان افرادی مثل آقای گلزار واقعا در بین مردم
عادی کوچه و بازار بخاطر فیلم ها یا سریال هایی که بازی کرده اند
محبوب هستند،لطفا اینقدر مسئله رو کش ندین،مسلما عده ای
هم هستند که حسادت میکنند، دوستان لطفا انصاف داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
یعنی چی که با این همهمه وایسادن یک کلیپ کچ و کوهله از یه شخص بگیرن
واقعا اینقدر براشون جذابه !!
Nimaته
Canada
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
75
49
هر دوتاش افتخاره یا طرفدار داره
یا اینقدر فعالیت موفق داشته و پول ساخته که می تونه پول بده سیاهی لشکر اجیر کنه.

اینکه کار بدی نیست از پول شخصی اش داده.

مقامات سیاسی کشور همین کار را با پول مردم می کنند.
احمدی نژاد یارانه می داد جایی بره براش هورا بکشند.

این بابا پول خودشو را داده نه بودجه حکومتی از جیب مردم

کار گلزار در هر دو مدل جای ایراد ندارد ایراد به کسانی وارد است که بدون داشتن رای مردم دست در کیسه بیت المال می کنند و بودجه حکومتی برای خودشان می گیرند و توسعه هم ایجاد نمی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
قطعا یکی از اون سیاهی لشکر 80هزار تومنی هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
41
36
1.ممکنه واقعا ساختگی باشه.
2.البته از بعضی آدم ها همچین استقبالی بعید نیست. مراسم تدفین مرتضی پاشایی یادتونه. من خودم تا اون روز اصلا نمی شناخدمش
3.به حرف بابازاده و صمدپور نمیشه استناد کرد چون قبلا چند بار دروغ گفتند.
ناشناس
United States of America
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
13
82
صد درصد ساختگی و دروغه برای نشون دادن محبوبیت پوشالی و دروغ مردم عقل دارن میفهمن.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
8
69
وقتی فیلم رو اول کار تو همین سایت دیدم واقعا حالم به هم خورد . حتی سعی کردم با توقف کردن فیلم و نگاه کردن به چهره های اون کسایی که اونجا بودند درک کنم اینا کیند و چی اند دیگه؟ اگه ساختگی بوده باشه واقعا باعث خوشحالیمه
جواد پیمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
10
76
انهایی که دستی درکارسینما وبرنامه سازی دارند نیک میدانند که این چهره ها به اصطلاح سلبریتی ها جاییگاه واقعی شان تاکجاست گلزارازجهت کمی وکیفی درحد واندازه ای نیست که محبوبیت مردمی داشته باشد .فقط در چرخیه ای که کارچاق کن ها طراح میکنند نقش ایفا میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
100
15
من عاشق گلزارم و هر کی هم بگه بده بهش میگم تو با بدها کاری نداشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
به پای هم پیر بشین
گلزار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
11
50
واقعا خاک توسر بعضی ها ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
108
17
گلزار عشقه عشق ...
کراش تمام دخترهای ایران
حالا شما هی براش بد بخواین کار قشنگه رو خدا جور می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
از طرف خودت حرف بزن! شاید یه عده دختر نوجوون علاقه احساسی و زودگذر بهش داشته باشند ولی اینکه بگی تمام دخترهای ایران! خنده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
معلومه یک دختر احمق ساده لوحی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
5
30
واقیت این هست که آقای گلزار در حد سینمای ایران شناخته شده هست حال اینکه چه رتبه یا مقامی در سینمای ایران دارد هیچ معیار قابل اندازه گیری دقیق نداریم. حال نکته اینجاست که توفیق هر هنرمند سینما از سابقه کاری و فیلم ها و کار هایش مشخص میشود. از طرفی جایگاه سینمای ایران هم در مقایسه با سینما های مطرح دنیا مشخص است لذا آن مردم هر که باشند، چه مردم عادی که همه روزه در بازار موبایل هستند و چه بسا شنیده اند این آقا برای افتتاح می آید و تجمع کرده اند تا او را از نزدیک ببینند و یا سیاهی لشکر باشند در اصل ماجرا هیچ توفیری ندارد و نباید آنرا به حساب توفیق یک هنرمند سینما در کار حرفه ای سینما دانست و باید آگاه بود که حضور محمد رضا گلزار در این افتتاحیه تنها یک معنی دارد و آن کار تبلیغاتی برای صاحب آن مرکز هست و حتی حضور تبلیغاتی آقای گلزار لزوما باعث نمیشود که این مجموعه فرداروز خدمات بهتری به مردم بدهد یا نه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
6
60
گلزار و افرادی مثل گلزار ، از فراموش شدن و دیده نشدن وحشت دارند ، من چندتا دوست بازیگر سینما و تلویزیون دارم و همشون میگن دیده شدن و در توجه بودن براشون خیلی مهمه و نباید فراموش بشن .
شهرت و قدرت بسیار موضوع عجیب و جذابی است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
4
51
ای کاش ساختگی باشه که به احتمال بسیار زیاد ساختگی و جعلی است ، همیشه از این گونه ابراز احساسات عده ای برای فردی شگفت زده و متعجب هستم ، چرا باید با دیدن یک آدم دیگه گریه کنند و یا در توده ها و ازدحام های آزار دهنده برای دیدن یک آدم همدیگر را هول دهند و از سر و کول هم بالا بروند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
با بخش اول حرفات موافقم ولی بابت گریه كردن من خودم وقتی رفتم كنسرت خواننده محبوبم (ابراهیم حامدی) وقتی اومد رو صحنه زدم زیر گریه و واقعا دست خودم نبود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آقا امیرالمؤمنین به تعدادی از دوستانش که پشت سرش میدویدند رو کرده و فرمودند با این کاز خود را تحقیر میکنید
شوت زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
6
64
تا اونجایی که من یادم میاد طرفدارهای ایشون بیشتر دخترهای نوجوان بودن و تو همه اکران ها و ... هم این کاملا مشخص بود ، تو این کلیپ جدید اکثرا مرد هستند که واقعا با عقل جور در نمیاد اونم با این سنی که ایشون داره الان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جالب بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نکته درستی ه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
3
68
این هروزمیادباشگاه تمرین می‌کنه چرادمه دراونجا یدونه ازین طرفدارای دواتیشه نیست.همشونم می‌دونن باشگاهش کجاس وچه ساعتی می‌ره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
4
16
آقا چه خبره ؟؟ مگه کیه این آقا؟؟
چقدر ندید پدیدیم ما!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
16
اگه جعلی باشه از نظر بنده گلزار چون میترسه دیگه کار بازیگری بهش پیشنهاد نشه میخواد خودشو محبوب مردم نشون بده تا باز نونش رونق پیدا کنه

اگه هم واقعی باشه من یکی از این واکنش مردم هیچ برداشت مثبتی نداشتم انگار میخواستن زیر پا لهش کنن

در کل اصلا خوب نبود چه جعلیش چ واقعیش
ناشناس
Australia
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
12
7
به ما ربطی نداره، نه سودی برای ما داره نه ضرری، میخواد ادم اجیر کنه، میخوان طرفدارای واقعی باشن! هر کسی مصلحت خودش رو می دونه حتمن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
16
کاش واقعی باشه و نشنوم مردم با ۱۰۰ تومن سیاهی لشگر میشن و برای یک بازیگر متوسط غش میکنن.
کاش واقعی نباشه و ملت اینقدر سطح فرهنگشون پایین نباشه که برای یک بازیگر اونم سطح متوسط غش کنن و از پوچی زندگی بدون گلزار نگن.
اما انگار دو حالتش یکی هست و فقط باید افسوس خورد به مردم و خودمون!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
13
اگر اين استقبال مردم واقعي باشه هرجا كه گلزار حضور پيدا ميكنه بايد اين حجم از حضور مردم را شاهد باشيم چه در لوكيشن هاي فيلمبرداري، چه در باشگاه بدنسازي، چه در خيابان و ...
در اين صورت گلزار بايد هميشه لشگري از باديگارد و محافظ همراه داشته باشه كه بتونه از يك محلي عبور كنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
15
4
عشق به احمدی نژاد عشوق دلی بود نه پولی اون با رفتار و عملکردش در دل مردم جا دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آخی عشقولی...
ناشناس
Switzerland
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
3
8
از دو جمعیت واقعیت را سراغ نگیر یکی بازیگر و سینما! اینها همیشه در حال نقش بازی کردن هستند. برای خودشان کلاس می گذارند و فرش قرمز و زرد پهن می کنند و جایزه می دهند! و می‌گیرند! دومین هم اربابان خبر نویس و خبر بساز! که قرار بود خبر را چون نگار در کنار داشته باشند. اما یک خبری را یا می سازند یا چیزی می نویسند تا خبر بشود.
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
12
مگه جاستین بیبر اومده که اینجور جیغ میزنن ؟آمریکا هم اینجوری نیس که اینا اینجور ظاهرسازی میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جاستین بیبر هم باشه نباید اینجوری کنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
18
اگر گلزار سوپر استار است (که نیست) پس اشخاصی مانند عزت اله انتظامی (آقای بازیگر) ، جمشید مشایخی ، علی نصیریان ، محمد علی کشاورز ، محمد علی فردین ، ناصر ملک مطیعی ، بهروز وثوقی ، داوود رشیدی ، خسرو شکیبایی ، اکبر عبدی ، جمشید آریا ، فرامرز قریبیان و خانم ها شهلا ریاحی ، جمیله شیخی ، فریما فرجامی ، نیکی کریمی ، مهتاب کرامتی ، هدیه تهرانی ، فاطمه معتمد آریا و هزاران بازیگر توانای دیگر چه هستند.
این آقای گلزار انگشت کوچیکه بازیگران مورد اشاره هم نمی شود. متأسفانه در زمانه ای که مردم ایران فکر نمی کنند این فرد می شود سوپر استار
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
22
بر احوال این ملت باید گریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
باید گریست اما نه به خاطر آقای گلزار....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
5
6
باید به جنبه ی تبلیغاتی موضوع فکر کرد.اگر حضورش قبلا اعلام شده به هر حال دوستان و آشنایان و طرفدارانی دارد که برای دیدنش حاضر شوند و جمعی هم ممکن است سیاهی لشکر باشند .به هر حال یک پروژه تبلیغاتی و در قبالش دستمزدی پرداخت شده و اینگونه سعی در تاثیر تبلیغاتی بیشتر کرده اند....
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
12
چند سالی هست ما تو خانواده هر وقت این بابا ممد گلزار رو تو هر برنامه ای میبینیم فوری میزنیم یه کانال دیگه . اخه چیزی نداره برای رو کردن. چه هنری داره ؟؟ توهم خوشگلی هم داره. افول جامعه. حالا مثلا ازش امضا هم گرفتی. باهاش یه بربری بهت میدن؟؟
اصلا با پژمان جمشیدی و..... قابل مقایسه نیست. رضا عطاران. آزاده صمدی. مریلا زارعی. اینهمه بازیگر عالی . واقعا حالم بهم خورد از این صحنه ها. با کیا شدیم ۸۰ میلیون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
پژمان جمشیدی کجاش قشنگ بازی میکنه؟ خنده های تصنعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نه بابا!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
3
11
اتفاقا موضوع همینه. گلزار در زمان فعالیتش بیشترین طرفدارانش را خانمها تشکیل میدادند ولی توی این فیلمی که پخش شده شاید فقط یک خانم سن بالا هست. به نظر شما این جای سوال نداره؟
اگر موضوع جمع شدن طرفداران بود ، حداقل باید 70% جمعیت را خانمها تشکیل میدادند.
Omid
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
15
طرفداراش و ببینید همه مردن قطعا سیاهی لشکر سینمان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
12
اگر واقعی باشه که باید به حال این ملت الکی خوش زارزار گریست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
8
3
این تفسیر رو قبول ندارم اگر ایشون پول داده و سیاهی لشکر جم کرده حداقل از جیب خودش داده یادتون نره برای استقبال مسئولین نیز مشابهه همین کار رو می کنند منتهی اونجا از جیب بیت المال میره و حامیان خودشون که به نوعی منفعت می برند و اینجا طرف از جیب خودش میده
هیچ فرقی نمی کنه اینکه از چه طریقی جم میشن اون مهمه و ارزش داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
7
پولشو کسی دیگه میگیره
اون وقت اینا ...................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
9
به نظر من کاملا ساختگیه. آیا فقط پسرها طرفدار گلزار هستن؟ خیر برعکس اکثرا دختزا عاشقشن اما چرا دختران نیستن؟ چون ازشون دعو ت نشده. اگه دعوت میشدن ممکنه بخاطر بدحجابی و کشف روسری برای گلزار دردسر درست میکردن. این سوتی نشان میده جعلیه
Iraj
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
5
2
چه اشکالی داره که یک هنرمند تعداد زیادی طرفدار داشته باشه. حالا اگر واقعی باشند چه بهتر اگر هم فیک باشند باز خوبه یک روز برای این بندگان خدا در آمد ایجاد کرده.
ناشناس
Germany
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
6
در هر صورت مایۀ نا امیدی است که عده ای از ملت برای کسی که هیچ کار مفیدی برای مردم انجام نداده این قدر علاقه و هیجان نشان بدن چه واقعی چه برای پول
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
8
شفای عاجل ان شاالله.
کشف انبار دپوی باتری خودرو در بابل سعیدی نماینده چابهار : اگر معادل ریالی اختلاس چای دبش صرف سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم پیشنهاد یک نماینده برای آغاز سال تحصیلی در تابستان میرسلیم : وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند؛ چون با کاغذ پاره فرقی ندارد دستگیری سارقی که با پابند الکترونیکی هم دزدی کرد انهدام ۱۷ پهپاد ارتش اوکراین در آسمان روسیه کوثری ، نماینده مجلس : کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجویان و اساتید صلح طلب را سرکوب می‌کند/ پلیس وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل نماینده مجلس : مسیر آب هیرمند به ایران همچنان مسدود است صعود تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی محمود عباس : اسرائیل ۷۵ درصد غزه را ویران کرده هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۳ استان/ خلیج فارس مواج می‌شود زمزمه‌های گران شدن معاینه فنی خودرو آماری تکان دهنده از رشد نرخ فقر در کشور / ۵۰ درصد به فقرا اضافه شد
وبگردی
#videojsscript