فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۴-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۲۷۲۱
انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۴-۰۳-۱۴۰۲

پست مشکوک اینستاگرامی قائدی: به امید دیدار

پست مشکوک اینستاگرامی قائدی: به امید دیدار
مهدی قایدی با انتشار پستی در اینستاگرام، از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

از جمله ستاره‌های مهم و تأثیرگذار استقلال طی فصل گذشته و بخصوص در نیم فصل دوم، مهدی قایدی بود که توانست دوازده بار گلزنی کند و چهار پاس گل نیز بدهد. با این حال، هواداران آبی پوش نگران وضعیت او برای فصل بعد هستند.

به گزارش "ورزش سه"، قایدی طی قراردادی قرضی از شباب الاهلی به استقلال بازگشت و وضعیت او برای فصل آینده معلوم نیست. مدیران باشگاه برای حفظ این بازیکن باید با طرف اماراتی وارد مذاکره شوند. با این حال، حجت کریمی هیچ‌گاه با قطعیت از ماندن وینگر بوشهری صحبت نکرده است.


حالا نیز قایدی با انتشار پستی مشکوک و استفاده از جملات دو پهلو، به شایعات مبنی بر جدایی خود دامن زده است و مشخص نیست که این بازیکن فصل بعد با لباس چه تیمی به میدان خواهد رفت.

قایدی در بخش ابتدایی این پست نوشته است:

«سلام
این فصل تمام شد.
هم خندیدیم هم ناراحت شدیم، همه با هم از روی سکو تا توی زمین
بزرگ‌ترین هدفم از برگشت به استقلال و بازی برای این تیم، ادای دین به هواداران پاک و مهربون بود. بدونید بدون وجود شما فوتبال معنایی نداره. مگه میشه آدم این همه عشق رو ببینه و دل نده؟
مگه میشه آدم این همه شکوه رو ببینه و تحت تاثیر قرار نگیره؟»

* قایدی در ادامه با انتقاد از مشکلات باشگاه و حذف از آسیا نوشته است:

«ما بازیکنان استقلال فصل سختی داشتیم. کمبود منابع مالی و امکانات زیرساختی دم‌دستی‌ترین و قابل‌بیان‌ترین مسائل بود. بماند که خیلی اتفاقات ریز و درشت و کم‌لطفی حواشی و تسویه حساب‌های مدیریتی توان تیم رو گرفت. وقتی ترانسفر شدم، گفتم شاید با پولی که استقلال می‌گیره بتونه پرونده‌های مالی رو ببنده، اما کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌ها منجر به حذف تیم از آسیا شد.»

* اما وینگر بوشهری در ادامه در صحبت‌هایی خطاب به هواداران استقلال، اینگونه آورده است:

«وقت گله و بهانه نیست
من عاشق رنگ آبی استقلالم
عاشق هوادارانی که چند ساعت زودتر برای تشویق تیم با بدترین شرایط به ورزشگاه‌ها میان
به هر حال وظیفه خودم می‌دونم از همه شما تشکر کنم. امیدوارم روزهای آینده روشن‌تر و شیرین‌تر باشه و استقلالی‌ها هر جای دنیا که هستن از ته دل شاد باشن.
قلب من همیشه آبی هست و آبی می‌ماند.
به امید دیدار»

به هر حال پست اینستاگرامی مهدی قایدی اینگونه به پایان رسید و هواداران استقلال نیز برداشت‌های مختلفی از آن داشته‌اند. در هر صورت، این بازیکن باید به امارات بازگردد تا شباب الاهلی تکلیف او را برای فصل بعد مشخص کند. باید دید که باشوی کوچک برای فصل بعد برای چه تیمی بازی خواهد کرد.

برچسب ها: قائدی ، استقلال
ارسال به دوستان
نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران