فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۴-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۲۷۲۱
انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۴-۰۳-۱۴۰۲

پست مشکوک اینستاگرامی قائدی: به امید دیدار

پست مشکوک اینستاگرامی قائدی: به امید دیدار
مهدی قایدی با انتشار پستی در اینستاگرام، از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

از جمله ستاره‌های مهم و تأثیرگذار استقلال طی فصل گذشته و بخصوص در نیم فصل دوم، مهدی قایدی بود که توانست دوازده بار گلزنی کند و چهار پاس گل نیز بدهد. با این حال، هواداران آبی پوش نگران وضعیت او برای فصل بعد هستند.

به گزارش "ورزش سه"، قایدی طی قراردادی قرضی از شباب الاهلی به استقلال بازگشت و وضعیت او برای فصل آینده معلوم نیست. مدیران باشگاه برای حفظ این بازیکن باید با طرف اماراتی وارد مذاکره شوند. با این حال، حجت کریمی هیچ‌گاه با قطعیت از ماندن وینگر بوشهری صحبت نکرده است.


حالا نیز قایدی با انتشار پستی مشکوک و استفاده از جملات دو پهلو، به شایعات مبنی بر جدایی خود دامن زده است و مشخص نیست که این بازیکن فصل بعد با لباس چه تیمی به میدان خواهد رفت.

قایدی در بخش ابتدایی این پست نوشته است:

«سلام
این فصل تمام شد.
هم خندیدیم هم ناراحت شدیم، همه با هم از روی سکو تا توی زمین
بزرگ‌ترین هدفم از برگشت به استقلال و بازی برای این تیم، ادای دین به هواداران پاک و مهربون بود. بدونید بدون وجود شما فوتبال معنایی نداره. مگه میشه آدم این همه عشق رو ببینه و دل نده؟
مگه میشه آدم این همه شکوه رو ببینه و تحت تاثیر قرار نگیره؟»

* قایدی در ادامه با انتقاد از مشکلات باشگاه و حذف از آسیا نوشته است:

«ما بازیکنان استقلال فصل سختی داشتیم. کمبود منابع مالی و امکانات زیرساختی دم‌دستی‌ترین و قابل‌بیان‌ترین مسائل بود. بماند که خیلی اتفاقات ریز و درشت و کم‌لطفی حواشی و تسویه حساب‌های مدیریتی توان تیم رو گرفت. وقتی ترانسفر شدم، گفتم شاید با پولی که استقلال می‌گیره بتونه پرونده‌های مالی رو ببنده، اما کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌ها منجر به حذف تیم از آسیا شد.»

* اما وینگر بوشهری در ادامه در صحبت‌هایی خطاب به هواداران استقلال، اینگونه آورده است:

«وقت گله و بهانه نیست
من عاشق رنگ آبی استقلالم
عاشق هوادارانی که چند ساعت زودتر برای تشویق تیم با بدترین شرایط به ورزشگاه‌ها میان
به هر حال وظیفه خودم می‌دونم از همه شما تشکر کنم. امیدوارم روزهای آینده روشن‌تر و شیرین‌تر باشه و استقلالی‌ها هر جای دنیا که هستن از ته دل شاد باشن.
قلب من همیشه آبی هست و آبی می‌ماند.
به امید دیدار»

به هر حال پست اینستاگرامی مهدی قایدی اینگونه به پایان رسید و هواداران استقلال نیز برداشت‌های مختلفی از آن داشته‌اند. در هر صورت، این بازیکن باید به امارات بازگردد تا شباب الاهلی تکلیف او را برای فصل بعد مشخص کند. باید دید که باشوی کوچک برای فصل بعد برای چه تیمی بازی خواهد کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قائدی ، استقلال
ارسال به دوستان
پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله