فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۳۶۶۹
انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۲

برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد

برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد
امروز اشتراک برق ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سه وزارتخانه، ۲ بانک عامل و ساختمان مرکزی متعلق به یکی از شرکت‌های بیمه کشور، قطع شده و وصل مجدد جریان منوط به تعهد کتبی بالاترین مقام مسوول این اداره‌ها مبنی بر رعایت الگوی مصرف ابلاغی خواهد بود.
شرکت توزیع نیروی برق تهران، اشتراک برق ۱۵ نهاد عمومی از جمله سه وزارتخانه را که به اخطارهای کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند، قطع کرد.
 
به گزارش ایرنا، «کامبیز ناظریان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با بیان اینکه با رصد انجام شده توسط سامانه‌های هوشمند، ۱۵ اداره که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده بودند توسط کارشناسان این شرکت شناسایی شده و اخطار دریافت کرده‌اند، از اعزام گروه‌های فنی به این اداره‌ها به‌منظور قطع برق در روز جاری (یکشنبه، ۲۱ خرداد)‌ خبر داد.
 
وی گفت: امروز اشتراک برق ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سه وزارتخانه، ۲ بانک عامل و ساختمان مرکزی متعلق به یکی از شرکت‌های بیمه کشور، قطع شده و وصل مجدد جریان منوط به تعهد کتبی بالاترین مقام مسوول این اداره‌ها مبنی بر رعایت الگوی مصرف ابلاغی خواهد بود.
 
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
 
ناظریان گفت: پیش‌ازاین به شیوه‌های مختلف اطلاع‌رسانی لازم دراین‌خصوص صورت‌گرفته و همه دستگاه‌های مسوول، موظفند در راستای تأمین برق مصرفی موردنیاز هم‌وطنان، با جدیت رعایت مصوبه هیات وزیران را در دستور کار قرار داده و اطمینان داشته باشند هیچ‌گونه اغماضی در برخورد قانونی با اداره‌های پرمصرف انجام نخواهد شد.
 
وی، تامین برق مورد نیاز و آرامش و آسایش مشترکان را مهم‌ترین هدف جاری مجموعه صنعت برق دانسته و با قدردانی از همکاری غالب مشترکان اداری شهر تهران در اجرای طرح‌های کاهش پیک مصرف برق، خاطرنشان کرد: درصورت تداوم بی‌توجهی برخی از اداره‌ها، در مراحل بعدی اسامی اداره‌های پرمصرف نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزارتخانه ، برق
ارسال به دوستان
شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور