فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۹-۱۰-۱۳۸۵
کد ۸۹۴۱
انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۹-۱۰-۱۳۸۵

سیب بخورید تا آلزایمر نگیرید

عصر ایران
پژوهشگران دانشگاه ماساچوست معتقدند: مصرف روزانه میوه ها به ویژه سیب، سبب تقویت قدرت تفکر انسان می شود.
خوردن سیب احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد.

روزنامه انگلیسی سان نوشت: خوردن سیب همچنین فرایند پیر شدن سلول های مغز انسان را کندتر می کند.

پژوهشگران دانشگاه ماساچوست معتقدند: مصرف روزانه میوه ها به ویژه سیب،  سبب تقویت قدرت تفکر انسان می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مطالعات نشان می دهد که سیب حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که این ماده از تخریب سلول های مغز جلوگیری می کند.
ارسال به دوستان
نکات حسین موسویان درباره توافق ایران و آمریکا: تندروهای تهران و واشنگتن برای جلوگیری از اجرای آن متحد می شوند/ از "بده بستان های بزرگ" نهراسید رویترز : امارات 20 میلیارد دلار از دارایی های ایران را آزاد می کند/ قسط اول پرداخت شد: 3 میلیارد دلار پاسخ قالیباف به ترامپ: باید بدون هیچ بهانه‌ای به تعهدات داده شده، عمل شود گفت و گوی مصر و قطر درباره تلاش‌های میانجیگری بین آمریکا و ایران عراقچی: رفع تحریم و برنامه‌ هسته‌ای در دور دوم بحث می‌شود بقایی: خطوط قرمز ما در روند مذاکرات ثابت بوده است توییت آشنا درباره مذاکره کنندگان دیروز و امروز تیراندازی در آمریکا/ یک کشته و ۱۱ زخمی  نماینده ولی فقیه: ثبت نام حج آینده زودتر انجام خواهد شد سخنگوی وزارت خارجه: هیچ‌یک از مطالب منتشرشده درباره محتوای مذاکرات را نمی‌توانم به صورت رسمی تأیید کنم  ایرنا: وزیر خارجه پاکستان عازم ژنو می شود ادعای ترامپ: توافق با ایران احتمالا آخر هفته یا دوشنبه امضا شود حزب‌الله: آتش‌بس بدون خروج اشغالگران از لبنان بی‌نتیجه است پوتین: حملات پهپادی اوکراین با هدف ایجاد شکاف میان روس‌ها انجام می‌شود گردشگری دریایی در مازندران تا اطلاع بعدی ممنوع شد