فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۲
کد ۹۰۷۵۷۷
انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۲

هرمزگان ، نیازمند تمامی گروه‌ های خونی

هرمزگان ، نیازمند تمامی گروه‌ های خونی
بیشتر مصرف خون در استان هرمزگان ، بیماران خاص ، عمل‌های جراحی و مصدومان حوادث جاده‌ای هستند.
مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: برای افزایش ذخایر خون استان به همه گروه‌های خونی نیاز است.
 
به گزارش خبرآنلاین، ایمان زارعی در تشریح این خبر، افزود: هرمزگان روزانه به طور متوسط به ۱۵۰ تا ۲۰۰ واحد خون نیاز دارد.
 
زارعی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰۰ بیمار خاص در استان وجود دارد، تصریح کرد: بیشتر مصرف خون در استان بیماران خاص، عمل‌های جراحی و مصدومان حوادث جاده‌ای هستند.
 
زارعی با بیان اینکه آقایان هر سه و بانوان هر چهار ماه یکبار می‌توانند خون اهدا کنند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های انتقال خون در بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر، قشم از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و پایگاه‌های بندرلنگه و میناب هم از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده خدمت‌رسانی هستند.
برچسب ها: هرمزگان ، گروه خونی
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد