فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۱۱۲۹
انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۲

پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند /دلیل: پرداخت نشدن مطالبات

پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند /دلیل: پرداخت نشدن مطالبات
بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالبات شان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان امروز (پنجشنبه) حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود صبح امروز (پنجشنبه) در غیاب یحیی گل‌محمدی تمرینات خود را در ورزشگاه کاظمی پیگیری کند اما بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

برچسب ها: پرسپولیس ، اعتصاب
ارسال به دوستان
راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟ ۵ علامت سکته مغزی خفیف که نباید نادیده گرفت