فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۷-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۳۷۴۳
انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۷-۰۸-۱۴۰۲

ناو هواپیما بر آیزنهاور آمریکا راهی خلیج فارس شد

ناو هواپیما بر آیزنهاور آمریکا راهی خلیج فارس شد
ایالات متحده آمریکا برای حمایت از اسرائیل تا کنون دو ناو هواپیما بر خود را در مدیترانه و نزدیکی فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

یک مقام پنتاگون از عبور ناو هواپیمابر یو اس اس آیزنهاور از تنگه هرمز خبر داد و اعلام کرد که این ناو در خلیج فارس مستقر خواهد شد.

به گزارش فارس؛ پیش از این رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که این ناو آمریکایی که در اقیانوس آتلانتیک مستقر بوده قرار بوده به دریای مدیترانه برود و به ناو گروه جرالد فورد بپیوندد، اما در حال اعزام به منطقه غرب آسیا است.

ایالات متحده آمریکا برای حمایت از اسرائیل تا کنون دو ناو هواپیمابر خود را در مدیترانه و نزدیکی فلسطین اشغالی مستقر کرده است.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا