فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۳-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۶۳۲۷
انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۳-۰۹-۱۴۰۲

بادامکی: با این شرایط ۵۰ تا VAR هم جواب نمی‌دهد

بادامکی: با این شرایط ۵۰ تا VAR هم جواب نمی‌دهد
معاون باشگاه پرسپولیس: با این شرایط اگر 50 تا VAR هم داشته باشیم، جواب نمی‌دهد، چون هجمه روی داور زیاد است. شما صحنه‌های بازی را ببینید، حتی از روی نیمکت آمدند پشت سر داور ایستادند! این موضوعات ناخواسته روی داور تأثیر می‌گذارد.

معاون باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد با این شرایط اگر ۵۰ کمک داور ویدیویی هم داشته باشیم، جواب نمی‌دهد چرا که هجمه روی داور زیاد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی  بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر و دربی 102 پایتخت، اظهار داشت: بازی به نظرم بازی بدی نبود، ولی شاید آن کیفیتی که مدنظرمان بود، نداشتیم. به نظرم سه امتیاز در جیب پرسپولیس بود، ولی روی صحنه‌ای که برایم خیلی سؤال بود، پنالتی گرفتند. در آن صحنه بازیکن پرسپولیس تکل زد، ولی به بازیکن حریف نخورد. 

وی در پاسخ به اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند قرار بوده است بازی مساوی شد، گفت: برای من فقط این سؤال شد که اگر نتیجه بازی مساوی بود، آقای داور باز هم آن صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد؟! تیم ما از نیمه اول، تیم بهتری بود. در نیمه دوم یک مقدار شرایط استقلال بهتر شد، اما وقتی ما جلو افتادیم تیم آنها کامل روی هوا رفت. متأسفانه بازی که حریف از زمین خودش با توپ بلند بازی می‌کند را بچه‌های ما بلد نیستند. حالا نمی‌خواهم اسم خاصی ببرم. آنها خیلی خوب روی این توپ‌ها مسلط هستند و به نوعی شگردشان همین توپ‌هاست و استفاده کردند. باید به نوعی باهوش‌تر و باتجربه‌تر عمل می‌کردیم، به خصوص در هجده قدم خودمان. 

معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیمات داور به دلیل استفاده بیش از حد از کمک داور ویدیویی، تصریح کرد: کمک داور ویدیویی این است که داور بتواند مستقل تصمیم بگیرد. شما صحنه‌های بازی را ببینید هر وقت صحنه‌ای اتفاق افتاد یازده نفره سر داور  می‌ریختند و بازی را به شکلی نگه می‌داشتند و می‌خواستند بازی به VAR برود. با این شرایط اگر 50 تا VAR هم داشته باشیم، جواب نمی‌دهد، چون  هجمه روی داور زیاد است. شما صحنه‌های بازی را ببینید، حتی از روی نیمکت آمدند پشت سر داور ایستادند! این موضوعات ناخواسته روی داور تأثیر می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس از استقلال گل خورد یا داور، خاطر نشان کرد: نه، نمی‌خواهم وارد این بحث شوم. بالاخره تیم استقلال خیلی بازیکنان باکیفیتی دارد و به شخصه انتظار بازی بهتری از این تیم داشتم. تیم ما خیلی بهتر بازی کرد. در یکسری دقایق و شرایطی خاص بازیکنان ما عقب نشستند، ولی من فکر می‌کنم ما امروز خیلی خیلی بی‌تجربه عمل کردیم  و به خصوص بعد از اینکه یک بر صفر جلو افتادیم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

بادامکی درباره گلزنی مجدد امید عالیشاه در دربی، گفت: به نظرم امید عالیشاه کاری که بلد است را انجام داد. بالاخره بازیکنان در این بازی‌ها بعد از گل هر کاری  می‌توانند انجام بدهند. بعد از گل آنها هم نگاه کنید، بازیکن‌شان داشت کار را به جای خطرناکی می‌کشاند و  داشتند تماشاگر ما را تحریک می‌کردند، ولی خدا را شکر کار به خیر گذشت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس ، VAR ، دربی
ارسال به دوستان
خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته