فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۰۴۸۳
انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد
به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان در دو روز اخیر ۳ باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام 3 باند مواد مخدر در این استان و کشف دو تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در دو روز اخیر 3 باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

وی افزود: از این سه باند، 10 دستگاه خودرو نیز کشف شده و 13 نفر نیز بازداشت شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از همکاری استانداری هرمزگان و دادگستری این استان در زمینه برخورد با بنیان های قاچاق مواد مخدر و سوخت نیز قدردانی کرد و عنوان داشت: مقابله هدفمند با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاق سوخت به همکاری همه دستگاهها نیاز دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
«پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد