فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۵۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۱-۰۱-۱۴۰۳
کد ۹۵۴۸۷۳
انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۱-۰۱-۱۴۰۳

نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری

نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری در تهران آغاز شده است.

انجمن صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان تهران اعلام کرد بدین وسیله به اطلاع دارندگان برگه سرشماری استان تهران می رساند با توجه به شروع توزیع کارت هوشمند مربوطه به گروه سرشماری شدگان، پیامک فراخوان با درج "نام  و نام خانوادگی" دارنده برگه سرشماری مبنی بر مراجعه به نشانی یکی از 3 مرکز تعیین شده(ورامین - شهر ری- بهارستان) برای دریافت نوبت ارسال می گردد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به مراتب یادآوری می گردد پیامک مزبور با درج عنوان" انجمن صنفی دفاتر کفالت استان تهران" از سوی انجمن ارسال گردیده و  لذا لازم است شخص دریافت کننده پیامک برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند" حتما در روز بعد از وصول پیامک به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

گفتنی است در صورت ارسال پیامک برای افراد زیر 18 سال خانوار، برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند"  نیازی به حضور فرد زیر 18 سال در مرکز نیست و صرفاً سرپرست خانوار به همراه داشتن اصل برگه سرشماری خود و فرد زیر 18 سال به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کارت هوشمند ، اتباع
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟