فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۹-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۰۷۷۳
انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۹-۰۴-۱۴۰۳

نوستالژی نسل طلایی گوشی‌های هوشمند: نوکیا N79 (فیلم)

نوستالژی نسل طلایی گوشی‌های هوشمند: نوکیا N79 (فیلم)
در سال 2008، نوکیا N79 به عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند پیشرو در بازار عرضه شد و با طراحی شیک، صفحه نمایش بزرگ و طیف گسترده‌ای از امکانات، طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

عصر ایران - گوشی نوکیا N79 به دوربین 5 مگاپیکسلی، قابلیت پخش موسیقی، مرورگر وب و امکان اتصال به اینترنت مجهز بود و از سیستم عامل سیمبیان (Symbian) استفاده می‌کرد که در آن زمان یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند بود.

N79 نه تنها یک گوشی کاربردی بود، بلکه نمادی از مد و پیشرفت نیز به شمار می‌رفت. بسیاری از افراد با خاطرات خوشی از این گوشی نوستالژیک یاد می‌کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نوکیا ، سیمبین ، نوستالژی
ارسال به دوستان
امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم