فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۴-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۴۸۲۷
انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۴-۰۵-۱۴۰۳

سخنگوی صنعت برق: گرما تا ۲۰ مرداد تداوم دارد

سخنگوی صنعت برق: گرما تا ۲۰ مرداد تداوم دارد
با توجه به بالارفتن مصرف برق، درخواست ما از مردم این است که تا می‌توانند مصرف را کاهش دهند.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه گرمای هوا تا ۲۰ مرداد در کشور تداوم دارد، گفت: روز گذشته مصرف برق رشد بیش از ۸.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرد.
 
مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: با توجه به بالارفتن مصرف برق، درخواست ما از مردم این است که تا می‌توانند مصرف را کاهش دهند.
 
وی بیان کرد: تا ۲۰ مرداد احتمالا گرما ادامه دار خواهد بود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم که کولرهای گازی را روی ۲۴ و ۲۵ درجه قرار دهند زیرا همین موضوع ۲۰ درصد مصرف را کاهش خواهد داد.
 
سخنگوی صنعت برق با تشکر از همراهی و همکاری همیشگی مردم با صنعت برق یادآورشد: استفاده از دور کند کولر آبی هم مصرف برق را ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش می دهد.
 
رجبی مشهدی اضافه کرد: تا این لحظه وزارت نیرو درخواستی برای تعطیلی نداشته اما در صورت نیاز و کمبود برق چنین درخواستی مطرح می شود.
برچسب ها: گرما ، برق
ارسال به دوستان
دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی بیت کوین تاج دلار را از آن خود خواهد کرد؟ قوه قضائیه: ادعای ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم آنها در تجمعات کذب است قالیباف: بی‌اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+جدول اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها کاهش قیمت نفت در بازار جهانی تصادف با خودروی غیرمتعارف؛ وقتی بیمه شخص ثالث کافی نیست و چه کسی مابه‌التفاوت را می‌پردازد وزیر امور خارجه آمریکا: موضوع صندوق بازسازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس بحث نشد