فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۸۴۱۹
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا از ورود هواپیماهای نظامی «اف۲۲ رپتور» این کشور به منطقه برای حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله احتمالی ایران و محور مقاومت خبر داد.
 
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
 
سنتکام اعلام کرد که هواپیماهای «اف ۲۲ رپتور» F-22 Raptor نیروی هوایی این کشور به عنوان بخشی از رویکرد تقویت نظامی آمریکا و بازآرایی نیروها برای مقابله با تهدیدات ایران و نیروهای وابسته به آن علیه اسرائیل، وارد حوزه مأموریت خود در منطقه شده‌اند.
برچسب ها: جنگنده ، آمریکا
ارسال به دوستان
قالیباف: تعهد ایران به همکاری برد-برد بر پایه مشارکت استراتژیک جامع با چین، قاطع است بازگشت طلا به مدار صعود در بازار تهران هلال احمر: تفاهم‌نامه خرید ۲۰ فروند بالگرد از روسیه امضا شد از سرگیری فعالیت‌های دیپلماتیک ایتالیا در تهران فارس: سفر تیم مذاکره‌کننده به سوئیس لغو نشده است اختراع فراموش‌شده اینشتین دوباره مورد توجه قرار گرفت بلومبرگ: تماس مخفیانه اتحادیه اروپا با کرملین درباره خاتمه جنگ اوکراین سقف ۱۰ هزار دلاری برای سرمایه‌گذاری ارزی در صندوق‌ها هشدار حماس درباره موافقت تل‌آویو با ساخت ۵۷۶ واحد جدید در کرانه باختری رونالدو: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است ادعای ترامپ: از اسرائیل می‌خواهم سنجیده عمل کند شمار شهدای غزه به بالای ۷۳ هزار نفر رسید قلعه‌نویی در اندیشه تغییر ساختار دفاعی تیم ملی نخست وزیر کانادا توافق ترامپ با ایران را «تغییردهنده بازی» خواند انتشار قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران‌خودرو در خرداد 405/ افزایش تا 50 درصدی قیمت ها/ کدام خودرو بیشترین افزایش قیمت را داشته است؟ (+جدول قیمت و میزان افزایش)