فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۲-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۹۳۹۲
انتشار: ۲۲:۰۱ - ۲۲-۰۵-۱۴۰۳

محرومیت 3 ساله کشتی‌گیر جوان به دلیل دوپینگ

محرومیت 3 ساله کشتی‌گیر جوان به دلیل دوپینگ
محمدحسین محمودی، کشتی‌گیر جوان ایرانی، به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ به مدت 3 سال از حضور در تمامی رقابت‌های ورزشی محروم شد.

تست دوپینگ یک کشتی‌گیر مثبت و او ۳ سال محروم شد.

به گزارش فارس، پس از مثبت شدن نتیجه دوپینگ و پذیرش تخلف و مجازات از سوی محمدحسین محمودی، این کشتی گیر از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران با یکسال کاهش دوره محرومیت، از 24 تیرماه 1403 به مدت 3 سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد. 

ضمن اینکه نامبرده باید مبلغ 50 میلیون تومان را حداکثر تا یک ماه آینده به عنوان جریمه به حساب فدراسیون پزشکی ورزشی واریز نماید.

فدراسیون کشتی به شدت با معضل دوپینگ و استفاده از مواد نیروزا در بین کشتی گیران برخورد نموده و پیش از این نیز بارها اعلام کرده در صورت بروز تخلف، عواقب آن مستقیما بر عهده فرد خاطی خواهد بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دوپینگ ، کشتی
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟