فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۵-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۵۱۹۸
انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۵-۰۶-۱۴۰۳

انهدام باند اتباع غیرمجاز در قالب شرکت هرمی

انهدام باند اتباع غیرمجاز در قالب شرکت هرمی
افراد دستگیر شده از اتباع غیرمجاز بودند که به عنوان اعضای شرکت هرمی در دفتری در ملارد فعالیت می‌کردند که پس از دستگیری به دلیل فقدان مدارک هویتی و غیرمجاز بودن، جهت طرد از کشور به اردوگاه استان البرز منتقل شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: ۱۲ نفر از اتباع غیرمجاز با عنوان اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی دستگیر شدند.
 
یه گزارش خبرگزاری رکنا،جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس امنیت عمومی ۱۲ نفر از اتباع غیرمجاز را با عنوان اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی دستگیر کردند که در بازرسی از محل رایانه، لپ‌تاپ، جزوات و کتابچه‌های آموزشی کشف شد.
 
افراد دستگیر شده از اتباع غیرمجاز بودند که به عنوان اعضای شرکت هرمی در دفتری در ملارد فعالیت می‌کردند که پس از دستگیری به دلیل فقدان مدارک هویتی و غیرمجاز بودن، جهت طرد از کشور به اردوگاه استان البرز منتقل شدند.
ارسال به دوستان
خبرهای خوش از وضعیت سلامت یوزپلنگ‌های جوان میاندشت مخالفت سفیر آمریکا در اسرائیل با ترامپ: آمریکا مدیون اسرائیل است! مکس الکساندر ؛ کودک نابغه ۱۰ ساله دنیای طراحی لباس و مُد این روزها هشدار مقام بهداشتی آفریقا از شیوع ابولا وضعیت وخیم 90 اسیر زن فلسطینی در زندان‌های اشغالگران سوئیس: امضای یادداشت تفاهم ایران با حضور پاکستان و قطر برگزار می‌شود قالیباف: همه ما باید سنگر را از بچه‌های که پای لانچر بودند، تحویل بگیریم و مردم را از زیر فشار اقتصادی در بیاوریم اسرائیل: با وجود مخالفت ترامپ باید به اشغال جنوب لبنان ادامه دهیم محدوده‌ مسیر تشییع رهبر شهید انقلاب در تهران مشخص شد سلامی دوباره بر "اصلاح" / زیدآبادی استقبال ناتو از توافق ایران و آمریکا سگ معروف کارتون «والاس و گرومیت»‌ بالاخره سکوت خود را شکست و کتاب نوشت! ادعای ترامپ: ۱۰ سنت هم در ایران سرمایه گذاری نمی‌کنیم قالیباف: امروز باید سنگر را از بچه‌های پای لانچر تحویل گرفته و برای مردم رفاه بیاوریم اعطای لوح و تندیس «گواهی تعهد به تعالی» به بیمه ملت