عبدال السید

برچسب جستجو
دکتر عبدال السید، نامزد سنا از میشیگان: من برای کسانی که می‌خواهند دولت برای مردم کار کند، خطرناک نیستم. من برای آنهایی خطرناکم که می‌گویند دولت در خدمت مردم نباشد. اگر تو چاک شومر باشی، من خطرناکم. اگر تو آیپک (لابی اسراییل) باشی، من خطرناکم. اگر تو یک لابی شرکتی باشی، من خطرناکم. اگر تو مدیرعامل "بلو کراس بلو شیلد" باشی، من حسابی لعنتیِ خطرناکم!
کد خبر: ۱۱۷۳۶۹۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

آخرین اخبار
پربازدید ها