۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۸۶۵
انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۹

ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی شهر تهران

ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی شهر تهرانمرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در جاده قدیم بومهن-تهران، آزادراه پردیس-تهران و آزادراه‌های قزوین- کرج- تهران و شهریار - تهران خبر داده است.

به گزارش ایرنا و بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار ٢٧٣ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل حدود ٦.١درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ١١.٧ درصد و اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از ترافیک روان در محور هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می‌دهد.

ترافیک نیمه سنگینی نیز در آزادراه کرج-تهران محدوده گرمدره و ایران خودرو گزارش شده است و ترافیک در جاده شهریار به سمت تهران سنگین است.

ترافیک سنگینی هم در محور قدیم بومهن - تهران حد فاصل کمرد تا دوربرگردان پلیس راه جاجرود گزارش شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود سنگین است.

برچسب ها: ترافیک
ارسال به دوستان
عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟ جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس) رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
وبگردی