۰۹ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر ۷۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۸۵۴۴
انتشار: ۲۰:۲۲ - ۳۰-۰۴-۱۳۹۹

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به منظور دیدار و گفت وگو با مقام‌های ایران روز سه شنبه و در صدر یک هیات عالیرتبه سیاسی – اقتصادی وارد تهران می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، علیرضا معزی گفت: نخست وزیر عراق در بدو ورود به تهران و در فرودگاه مهرآباد از سوی رضا اردکانیان وزیر نیرو مورد استقبال قرار می گیرد.

معزی افزود: پس از مراسم استقبال رسمی از رییس دولت عراق از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی بلافاصله هیات های رسمی دو کشور مذاکرات دو جانبه را آغاز می کنند. نخست وزیر عراق همچنین ملاقاتی خصوصی با رییس جمهور کشورمان خواهد داشت.

معزی خاطرنشان کرد: پس از مذاکرات دو جانبه هیات های دو کشور و ملاقات خصوصی نخست وزیر عراق با روحانی، مذاکرات مشترک هیات های عالیرتبه دو کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و مصطفی الکاظمی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: نخست وزیر عراق در سفر دو روزه خود به ایران همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد رفت و با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو می کند.

مصطفی الکاظمی را در سفر به تهران، وزیران امور خارجه، نفت، برق، دارایی، دفاع، بهداشت و مشاور امنیتی ملی عراق همراهی می کنند.

برچسب ها: نخست وزیر عراق
ارسال به دوستان
وبگردی