صفحه نخست

عصرايران دو

فیلم

ورزشی

بین الملل

فرهنگ و هنر

علم و دانش

گوناگون

صفحات داخلی

کد خبر ۱۱۷۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - 20 June 2026

ادعای سنتکام درباره «افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز»

«سنتکام» در این بیانیه ادعا کردند: ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت به سمت بازارهای جهانی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند. نیروهای ما آماده‌اند تا از رعایت همه جنبه‌های توافق با ایران اطمینان حاصل کنند.
فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ادعا کرد: تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت.
 
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در منطقه «سنتکام» امروز شنبه اعلام کرد: تردد کشتی‌ ها در تنگه هرمز امروز افزایش یافت، زیرا ما همچنان به حمایت از آزادی دریانوردی ادامه می‌دهیم.
 
 «سنتکام» در این بیانیه ادعا کردند: ۵۵ کشتی حامل بیش از ۱۷ میلیون بشکه نفت به سمت بازارهای جهانی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند. نیروهای ما آماده‌اند تا از رعایت همه جنبه‌های توافق با ایران اطمینان حاصل کنند.
ارسال به تلگرام