کد خبر ۱۰۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۱۱۹۱۰
انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۸-۰۸-۱۴۰۳

جنگنده های «اف-۱۵» آمریکا وارد خاورمیانه شدند

جنگنده های «اف-۱۵» آمریکا وارد خاورمیانه شدند
یک هفته پس از اعلام واشنگتن مبنی بر استقرار توانمندی‌های نظامی بیشتر در منطقه ارتش آمریکا اعلام کرد که جنگنده های «اف- ۱۵»، پنجشنبه وارد خاورمیانه شدند.
طبق اعلان ارتش آمریکا این جنگنده‌ها که معمولاً در بریتانیا مستقر هستند، وارد حوزه مسئولیت فرماندهی نظامی آمریکا در خاورمیانه «سنتکام» شدند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، وزارت دفاع آمریکا هفته گذشته اعلام کرده بود که جنگنده‌هایی را به خاورمیانه خواهد فرستاد.
 
«پنتاگون» افزود: «این محموله بمب‌افکن، جنگنده، هواپیما‌های سوخت‌رسان در آسمان و کشتی‌های پدافند هوایی را شامل می‌شود.»
 
«پنتاگون» همچنین گفته بود که «اگر ایران، شرکا یا گروه‌های وابسته به آن از این برهه زمانی برای هدف قرار دادن افراد یا منافع آمریکایی در منطقه استفاده کنند، ایالات متحده تمام اقدامات لازم را برای دفاع از خود انجام خواهد داد.»
 
این در حالی است که عملیات نظامی اسرئیل در نوار محاصره‌شده غزه از یک سو و لبنان از سوی دیگر همچنان ادامه دارد.
ارسال به دوستان
شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید!