فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۳۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۹-۱۰-۱۴۰۳
کد ۱۰۳۰۶۰۸
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۹-۱۰-۱۴۰۳

مسمومیت ۱۵ نفر در یک تالار در تهران

مسمومیت ۱۵ نفر در یک تالار در تهران
حوالی ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه جمعه شب مسمومیت در یک تالار به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس‌ استان تهران‌ اعلام شد.
مرکز اورژانس استان تهران اعلام کرد: ۱۵ نفر براثر مسمومیت در یک تالار در مسعودیه این کلانشهر راهی بیمارستان شدند.
 
به گزارش ایرنا، حوالی ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه جمعه شب مسمومیت در یک تالار به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس‌ استان تهران‌ اعلام شد.
 
براساس این گزارش، به سرعت ۲ دستگاه موتورلانس، ۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی‌ پشتیبانی عملیات و ۲ دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه در مسعودیه اعزام شدند.
 
در این حادثه ۱۵ نفر دچار مسمومیت شدند که پس از اقدامات اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مسمومیت ، تالار ، تهران
ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است