فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۳۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۳-۱۱-۱۴۰۳
کد ۱۰۳۱۷۱۰
انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۳-۱۱-۱۴۰۳

آتش سوزی در بیمارستان مفتح ورامین

آتش سوزی در بیمارستان مفتح ورامین
مسعود نفری شامگاه سه شنبه با تشریح جزئیات آتش سوزی بیمارستان «مفتح» ورامین گفت: آتش سوزی در طبقات منفی بیمارستان بوده است، که به محض اطلاع از حادثه آتش نشانان به محل اعزام می‌شوند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین جزئیات آتش سوزی در بیمارستان مفتح را تشریح کرد و گفت: این حادثه هیچ مصدوم و یا خسارت جانی نداشت.
 
به گزارش مهر، مسعود نفری شامگاه سه شنبه با تشریح جزئیات آتش سوزی بیمارستان «مفتح» ورامین گفت: آتش سوزی در طبقات منفی بیمارستان بوده است، که به محض اطلاع از حادثه آتش نشانان به محل اعزام می‌شوند.
 
وی گفت: آتش نشانان ایستگاه سه میدان رازی و نیز ایستگاه مرکزی ورامین به سرعت و به فاصله سه دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ورامین گفت: در این حادثه انبار الکل و مواد شوینده دچار حریق شد، که بلافاصله آتش توسط آتش نشانان مهار و از سرایت به دیگر مناطق جلوگیری شد.
 
وی اضافه کرد: این حادثه خسارت جانی نداشت و تاکنون هیچ مصدومی در پی وقوع آتش سوزی گزارش نشده است.
 
نفری گفت: آتش نشانان در حال جداسازی در محل حریق هستند و مقداری دود در محل حادثه جمع شده است و آتش نشانان در حال تخلیه هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟