فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۴۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۷-۰۱-۱۴۰۴
کد ۱۰۴۷۱۲۲
انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۷-۰۱-۱۴۰۴

نوشیدن هر نوشابه، ۱۲ دقیقه و خوردن هر هات‌داگ ۳۶ دقیقه از عمر را کوتاه می‌کند (فیلم)

نوشیدن هر نوشابه، ۱۲ دقیقه و خوردن هر هات‌داگ ۳۶ دقیقه از عمر را کوتاه می‌کند (فیلم)
تحقیقات دانشگاه میشیگان نشان می‌دهد تنها خوردن یک هات‌داگ ۳۶ دقیقه از عمر سالم انسان را کم می‌کند، دلیل اصلی این کاهش عمر، میزان بالای گوشت فرآوری‌شده، سدیم و چربی‌های ترانس است. نوشابه‌های قندی نیز ۱۲ دقیقه، همبرگر پنیری ۹ دقیقه و بال مرغ ۳.۵ دقیقه از عمر کم می‌کنند.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
حریق در انبار تجهیزات پزشکی کالیفرنیا چین ماهواره ارتباطی نسل بعدی را با موفقیت از پایگاه هوایی ونچانگ به مدار زمین فرستاد رئیس فدراسیون ووشو: خواهران منصوریان با چاقو خودزنی کردند حضور کارلوس، کافو و روبرتو باجو اسطوره‌های فوتبال دنیا در دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۶ نجات ۳۹ مهاجر از یک تریلی آتش گرفته در تگزاس شمارش معکوس داور برای دروازه‌بان، قانون جدید فیفا ادعا جدید ترامپ: جنگ با ایران تمام شد نفوذ حنظله به سامانه پهپاد‌های FBI و استخراج داده‌های محرمانه استفاده از نمادهای ایران باستان در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۶ / ببینید تیم ملی ایران چطوری معرفی شد خلاصه بازی مکزیک - آفریقای‌جنوبی گل دوم مکزیک به آفریقای جنوبی توسط خیمنز در دقیقه ۶۷ اخراج مستقیم سیتول مقابل مکزیک در دقیقه 49 دیدار حسن معجونی با عرفان برزین ۱۱ سال بعد از پخش سریال شمعدونی طرز تهیه شربت نعنای خانگی به روشی ساده و خوش‌طعم رونمایی از پرچم ایران در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۶ در استادیوم آزتکا