فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۱۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۴۰۴
کد ۱۱۱۹۱۳۵
انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۰-۰۹-۱۴۰۴

ساختمان مخابرات خیابان‌ناصرخسرو در دهه سی (عکس)

ساختمان مخابرات خیابان‌ناصرخسرو در دهه سی (عکس)
ساختمان مخابرات ناصرخسرو در دوره‌ای ساخته شد که سیستم تلفن در حال توسعه بود. در سال ۱۳۰۵ خورشیدی، اولین سیستم تلفن خودکار با ۲۳۰۰ رشته کابل در مرکز اکباتان تهران به بهره‌برداری رسید. این پیشرفت‌ها زمینه‌ساز ساخت مراکز مخابراتی پیشرفته‌تری مانند ساختمان ناصرخسرو شد.

ساختمان مخابرات خیابان‌ناصرخسرو در دهه سی

دنیای قدیم

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی