فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۳-۰۲-۱۳۸۹
کد ۱۱۴۳۱۳
انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۳-۰۲-۱۳۸۹

برای کاهش کلسترول خونتان، مغز بخورید!

عصر ایران
مطالعات قبلی هم به نتایجی مبنی بر مفید بودن خوردن روزانه مغزها دست یافته بودند.

ایسنا نوشت: محققان آمریکایی اعلام کردند: مصرف انواع مغزها می‌تواند در کاهش کلسترول خون موثر باشد.

بررسی 25 مطالعه نشان می‌دهد؛ مصرف روزانه 67 گرم (یک بسته کوچک) از انواع مغزها، سطح کلسترول خون را حدود 7 درصد کاهش می‌دهد.

محققان دانشگاه لوما لیندای امریکا معتقدند؛ مغزها در جلوگیری از جذب کلسترول در بدن موثرند.

مطالعات قبلی هم به نتایجی مبنی بر مفید بودن خوردن روزانه مغزها دست یافته بودند. همچنین مطالعات جدید که نتایج آن در نشریه طب داخلی منتشر شده اطلاعات آماری دقیقی در این مورد ارائه داده است.

طبق نتایج این مطالعه، مصرف مغزها علاوه بر این در کاهش تری گلیسیرید خون نیز موثر است. تری گلیسیرید نوعی چربی خون است که با بروز بیماری‌های قلبی در ارتباط است. به علاوه این اثر مغزها به میزان مصرف آنها وابسته است و در مورد تمام انواع آنها صادق است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تدوین پروتکل های خبری برای شرایط بحران در دولت از پخش زنده جام‌جهانی تا «در جام» و «فوتبال پارادیزو» در یک پلتفرم نمایش خانگی دروغ تکراری آموزش رایگان؛ پول را می‌گیرند، انکارش هم می‌کنند به استقبال جام جهانی در فیلم‌های فوتبالی پایان هفته تلویزیون پیام تسلیت رهبری به ملت افغانستان در پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ اسحاق فیاض تعداد مجروحین حملات بامداد پنجشنبه آمریکا بازارهای مالی جهان روی لبه تیغ دولت ترامپ به دنبال اخراج تریتا پارسی از آمریکاست قیمت دلار رسمی به ۱۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید کاهش مشارکت اقتصادی/ علت دوری ۶۰ درصد ایرانی‌ها از بازار کار چیست؟ کریدورهای جدید تجاری، انحصار را می‌شکنند پلیس به دنبال سارقان کلیسای ارتدوکس تهران انتقال سهمیه بنزین به کارت بانکی در آستانه اجرا هشدار نیروی دریایی سپاه: نزدیک شدن کشتی به تنگه هرمز به‌منزله همکاری با دشمن است تمرکز ندارید؟ ۷ راهکار علمی برای درمان ذهن نامتمرکز