فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۲-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۷۰۸
انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۲-۰۴-۱۳۸۹

تفاهم نامه همكاري بانك تجارت با شركت مخابرات به امضا رسيد



بانك تجارت براي دريافت الكترونيكي قبوض مصرفي مشتركان تلفن ثابت با شركت مخابرات ايران تفاهم‌نامه همكاري امضا كرد.

روابط عمومي بانك تجارت اعلام كرد: به موجب اين تفاهم نامه كليه مشتركان تلفن ثابت مي‌توانند قبوض مصرفي خود را بدون مراجعه به شعب بانك‌ها و به صورت غير حضوري از طريق ابزارهاي الكترونيكي بانك تجارت از جمله اينترنت بانك، تلفن بانك، دستگاه‌هاي ATM و pos پرداخت كنند.

داوري ـ مديرعامل بانك تجارت ـ در اين مراسم با اشاره به رويكرد بانك تجارت در توسعه خدمات الكترونيكي اظهار اميدواري كرد كه امضاي اين تفاهم نامه گامي موثر در تسهيل امور جاري مردم و رفاه مشتركان شركت مخابرات باشد و هموطنان با آگاهي از مزيت پرداخت‌هاي غير حضوري بيش از گذشته براي استفاده از اين خدمات تشويق شوند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران